Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det ingen som har sagt :)

Men har man en "stygg" kropp, kan du ikke sitte på sofaen og vente på at den blir pen. Men alle er forskjellige, noen har nærmest perfekt kropp fra naturens side.

Det er jo akkurat det dere sier.

En pen kropp er subjektiv, og jeg syns det er teit å angripe noen for sine følelser. Det er ikke akkurat noe man kontrollere så jævlig mye. Du kan oppnå det som er en pen kropp for noen ved å sitte i sofaen. Noen liker bleike og feite folk, andre gjør ikke det. Personlig så er det ikke så viktig, så lenge dama ikke er flat, verken på brystet eller på rumpa.

Lenke til kommentar
Det er det ingen som har sagt :)

Men har man en "stygg" kropp, kan du ikke sitte på sofaen og vente på at den blir pen. Men alle er forskjellige, noen har nærmest perfekt kropp fra naturens side.

Det er jo akkurat det dere sier.

En pen kropp er subjektiv, og jeg syns det er teit å angripe noen for sine følelser. Det er ikke akkurat noe man kontrollere så jævlig mye. Du kan oppnå det som er en pen kropp for noen ved å sitte i sofaen. Noen liker bleike og feite folk, andre gjør ikke det. Personlig så er det ikke så viktig, så lenge dama ikke er flat, verken på brystet eller på rumpa.

Frohman har ett point der. Men man fortsatt trene vis man skal oppnå perfekt kropp. Eller de fleste syntes det blir perfekt når de ikke har flere tonn hengende rundt og kring. Pluss noe sol må man vel også ha. Men er ikke så veiktig for meg egentelig, men jeg er vil ikke akkurat på jakt etter den perfekt kropp. (uansett tviler på at jeg kunne ha fått det uansett:P)

Lenke til kommentar
Pluss noe sol må man vel også ha.

Langt i fra. Lys hud kan se veldig bra ut på noen jenter, solbrun (les: forskjell på farge og solbrun) ser for så vidt merkelig ut på vinterstid.

Jeg sier ikke at man må være solbrune men for de fleste er det mere perfekt en bleikt vel?

Lenke til kommentar

Nja, det spørs litt på hva du mener med bleik. Det er de med lys hud, f.eks. jenter med rødt hår (hubba hubba) og de kan allikevel se sunne og friske ut selv om de er lyse. Så det er altså forskjell på lys og bleik.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Jeg liker denne tråden når jenter poster det de ser på som den perfekte kroppen (og når nesten hvem som helst poster det h*n mener er den perfekte damekroppen, for den saks skyld). Midlertidig høyere selvtillit for meg, om ikke noe annet. :p

Jessica Alba er nærmest den perfekte kroppen for min del. Men det er så mange bilder av henne her fra før at jeg ikke gidder å poste enda et ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...