Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har inntrykket av at de fleste jenter ikke liker for store muskler. Faktisk virker det som de fleste jenter synes at gutter som i min mening er ganske pinglete har mer enn nok muskler. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har inntrykket av at de fleste jenter ikke liker for store muskler. Faktisk virker det som de fleste jenter synes at gutter som i min mening er ganske pinglete har mer enn nok muskler. Enig der. Virker for meg som om de ser negativt på det å ta godt vare på kroppen sin. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Tja, det er ikke det. Man kan være ganske tynn og likevel være veltrent. For eksempel hvis man driver med idrett som går på utholdenhet snarere enn styrke. Ellers er det også en del jenter som sier at de ikke liker store muskler, men så snart de får litt alkohol i kroppen og det kommer en veltrent kar med litt pecs eller biceps, så skal de absolutt frem og grafse Endret 9. desember 2008 av Pricks Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jenter faller vel for gutter de synes synd på,som de føler de kan trøste litt og hjelpe videre på veien..............noen jenter er slik ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Usj. Jeg har en storebror som trener som f, med venner som holder på på samme viset, så jeg har absolutt ingen interesse av "SJEKK ARMMUSKELEN MIN A"-gutter. Og SLIguy, jeg skjønner ikke at jeg gidder, men. Er du faktisk alvorlig i den oppfatningen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har inntrykket av at de fleste jenter ikke liker for store muskler. Faktisk virker det som de fleste jenter synes at gutter som i min mening er ganske pinglete har mer enn nok muskler. Det høres ut som meg når jeg er full og ser store pupper, da er det plutselig det jeg er ute etter. Det endrer seg selvfølgelig tilbake med en gang jeg blir edru igjen, og ikke bare vil leke med store pupper. Det er helt klart at gutter har godt av å lese denne tråden, spesielt de som poster bilder av Arnold og tror at jenter synes han er sexy. Jeg likte også han som tidligere i tråden kommenterte at gutter som var godt trente på en sunn måte og ikke en bodybuilder-måte ikke tok vare på seg selv. Kanskje det viser litt av vrangforestillinger enkelte gutter har til hva trening og sunnhet skal være, og hva jenter er ute etter. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eg har funne ut at den perfekte kroppen ikkje er menneskeleg. Eg trur den tilhøyrer ein alien. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du misforstår, det der er jo aliens forma som menneske. Det eg meinte var at den perfekte kroppen ikkje er i nærleiken av homo sapiens. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror Alienberter er for spesielt intresserte. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hmm, javel. Forklare kanskje hvordan denne kroppen ser ut? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Håper det er sånn han mener. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ingenting er som et par ekstra hender. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Framleis for likt homo sapiens. Eg trur kanskje me må ned på cellenivå for å få erigert snoppen min. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Haha. For en syk tråd Endret 4. september 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) http://img150.imageshack.us/img150/7875/05iv4.jpg http://thetrawbros.files.wordpress.com/200...a-bikini-07.jpg Hvem er det på første bildet? Hun var nermest perfekt ja. Kunne kanskje hatt bittelitt større bryster, men jøjjemei! Endret 8. september 2009 av luni Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Enig, hun var direkte dritlekker. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Enig jeg å begge var lekkre! Men nå må vi ut med flere bilder her! Bump bump bump Tråden må videre. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Han fyren der hadde nydelig kropp. Akkurat passe muskuløs, og deilige former. Haha, nydelig kropp? Det er slik jeg og trolig mange andre vil havne opp hvis vi slutter med styrketreninga. Svært lite pent å se på. I don't get it. Er styrketrening den eneste måten å oppnå en pen kropp på? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvis ikke du driver med sport, så, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå