Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man må ikke se ut som en overbola tulling for å se fin ut. Det handler om symmetri og former :)

Det har du helt rett i. Men man trenger ikke quote som en tulling, bare for å få fram poenget sitt heller. :)

Nei. Men om jeg quota som en tulling, ville mange på forumet kvalifisert seg som tullinger ;). Anyway, muskler kan ødelegge et ellers flott menneske til de grader. Gjerne tren og få muskler, men ikke bli så veldig stor. Bare få dem markert og tilsyne.

Lenke til kommentar
Må si jeg er overrasket over hva jentene her tenker på som en fin kropp. Tynn med litt muskler. Jeg klager ikke, kortere vei å gå :p

Ja jeg og ble ganske overrasket.. Jeg var tynn før men så bynte jeg å trene styrke, jeg trente ganske mye og bra så resultatet ble bra, og kan enkelt si at oppmerksomheten fra jentene eksploderte. Jeg hadde nokk ikke hatt den dama jeg har idag om jeg såg ut som jeg gjor før treninga. Too bad jeg har hatt treningsforbud det siste halve året.. Blitt feit og dameoppmerksomheten har dabbet av. (ikke det at jeg er ledig da:)

Ergo..: Mitt inntrykk er at jentene går etter trente kropper med mer muskler enn vanlig ikke trent mann. Mulig jentene på forumet her har annen smak?

Lenke til kommentar

Utstråling, oppførsel og selvtillit spiller jo også en stor rolle når det gjelder tiltrekning. Og når du da trener vil man jo stort sett føle seg bedre i egen kropp, og som en slags bivirkning vil jo da også selvtillten og selvfølelsen øke. Noe som også gjør en mer attraktiv hos eventuelle partnere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...