Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Man må ikke se ut som en overbola tulling for å se fin ut. Det handler om symmetri og former Det har du helt rett i. Men man trenger ikke quote som en tulling, bare for å få fram poenget sitt heller. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Man må ikke se ut som en overbola tulling for å se fin ut. Det handler om symmetri og former Det har du helt rett i. Men man trenger ikke quote som en tulling, bare for å få fram poenget sitt heller. Nei. Men om jeg quota som en tulling, ville mange på forumet kvalifisert seg som tullinger . Anyway, muskler kan ødelegge et ellers flott menneske til de grader. Gjerne tren og få muskler, men ikke bli så veldig stor. Bare få dem markert og tilsyne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er mer enn godt nok for meg vertfall, Stakan. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Han fyren der hadde nydelig kropp. Akkurat passe muskuløs, og deilige former. Haha, nydelig kropp? Det er slik jeg og trolig mange andre vil havne opp hvis vi slutter med styrketreninga. Svært lite pent å se på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Yfircaldr må vel få lov å synest det er pent vel? Så langt er mennene/gutane i denne tråden meir opptatt av muskler enn jentene. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Har ikke sett mange andre jenter enn meg som liker noe særlig muskler nei. Sean Faris, han til høyre! <3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men han er jo nais i seg selv, det er ikke musklene som gjør han der deilig Her er han med mindre muskler: Fiiint Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Peeeent. Litt for markert brystkasse for meg, men fremdeles pen som f*en. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Liker det øverste bilde bedre, markerte muskler faller mer i min smak. Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alizee vinner: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må si jeg er overrasket over hva jentene her tenker på som en fin kropp. Tynn med litt muskler. Jeg klager ikke, kortere vei å gå Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må si jeg er overrasket over hva jentene her tenker på som en fin kropp. Tynn med litt muskler. Jeg klager ikke, kortere vei å gå Ja jeg og ble ganske overrasket.. Jeg var tynn før men så bynte jeg å trene styrke, jeg trente ganske mye og bra så resultatet ble bra, og kan enkelt si at oppmerksomheten fra jentene eksploderte. Jeg hadde nokk ikke hatt den dama jeg har idag om jeg såg ut som jeg gjor før treninga. Too bad jeg har hatt treningsforbud det siste halve året.. Blitt feit og dameoppmerksomheten har dabbet av. (ikke det at jeg er ledig da:) Ergo..: Mitt inntrykk er at jentene går etter trente kropper med mer muskler enn vanlig ikke trent mann. Mulig jentene på forumet her har annen smak? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje vi gutter tenker på samme måte som jenter. At alle gutter er ute etter jenter med svære pupper og barbiemidje, når det ofte ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Utstråling, oppførsel og selvtillit spiller jo også en stor rolle når det gjelder tiltrekning. Og når du da trener vil man jo stort sett føle seg bedre i egen kropp, og som en slags bivirkning vil jo da også selvtillten og selvfølelsen øke. Noe som også gjør en mer attraktiv hos eventuelle partnere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Den økte selvtilliten fører igjen til at en tør ta flere sjanser og sjekker opp flere damer, ergo mer napp. Alt har sin grunn Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alizee vinner: Enda ett tilfelle hvor noen er populære pga musikken Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alizee vinner: Enda ett tilfelle hvor noen er populære pga musikken Hehe, nå syns da jeg at musikken der er dritkjedli, men hun va ganske pen da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, denne tråden er så bra. Får tilbakevist noen fordommer jeg har, sånn som det stakan nevnte med pupper og barbiemidje. ..kanskje en del av jentene i tråden liker "ikke store muskelmenneMENN" fordi vi er litt nerdete? Haha Alizee i bikini forresten: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tenker det samme Juliess. Jeg ble positivt overrasket hvertfall. Enda mer positivt at det er visse forskjeller ute å går angående perfekt kropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå