Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske hele verdens befolkning kunne legge det der fra seg.

Noen har en flott kropp, både menn og kvinner, som er så pen at tusenvis av tenåringer "pleier sine egne interesser" etter beste evne når disse kroppene blir observert.

Noen har en middels kropp som holder i massevis både for den ene og den andre.

Noen har en ikke fullt så pen kropp, men det er i deres egne øyne, det er garantert noen der ute som kan spise druer av vedkommendes navle.

Anyway, poenget er at vi er født med den kroppen vi har. Denne tråden er åpenlyst ikke startet for at unge mennesker skal få dårlig samvittighet, men for at vakre kropper (og meninger rundt disse) skal diskuteres.

Vær fornøyd med den kroppen du har.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Det er ikke tilfeldig at jentene som blir postet i denne tråden ser ut som de gjør. Litt genetikk, mye trening, mye kosthold. Hvis man har så dårlig samvittighet fordi man er litt lubben så kan man heller trene litt og føle seg bedre. Ser ikke poenget i å hele tiden be folk være seg selv eller være fornøyd med den de er, hvis det ikke skal så mye til for at de faktisk skal se bedre ut - i andres og egne øyne. Litt jogging, litt situps, litt mindre Burger King og vips

edit: Og hvis man er oppriktig stygg i ansiktet, så burde kanskje trening vært høyt oppe på listen. Man trenger bare fin kropp eller fint ansikt for å klare seg i verden, men har man ingen av delene så skal det gjerne litt mye til for å bli fornøyd med seg selv.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Skulle ønske hele verdens befolkning kunne legge det der fra seg.

Noen har en flott kropp, både menn og kvinner, som er så pen at tusenvis av tenåringer "pleier sine egne interesser" etter beste evne når disse kroppene blir observert.

Noen har en middels kropp som holder i massevis både for den ene og den andre.

Noen har en ikke fullt så pen kropp, men det er i deres egne øyne, det er garantert noen der ute som kan spise druer av vedkommendes navle.

Anyway, poenget er at vi er født med den kroppen vi har. Denne tråden er åpenlyst ikke startet for at unge mennesker skal få dårlig samvittighet, men for at vakre kropper (og meninger rundt disse) skal diskuteres.

ellers så er det ikke verre enn at du kan begynne å trene for å få en kropp du kan si deg mer fornøyd med.............bare start med jogging,fysisk idrett som fotball eller tennis, eller bare dra til et helsestudio et par dager i uka.

Lenke til kommentar

Denne saken kan deles opp i to, de som ikke kan noe for det pga sykdom eller arvelige gener osv osv og de som rett og slett kjører sin egen kropp i grøften.

Det er de som ikke kan gjøre noe med det, det er de jeg håper kan godta at ting er som det er. Uansett, de som har en flott kropp, trener til den store gullmedaljen og ennå ikke er fornøyd fordi de ikke ser ut som topp10 på deiligst.no, håper også at de kan akseptere at sånn er livet, noen er fine og noen ikke.

Det er ikke tilfeldig at jentene som blir postet i denne tråden ser ut som de gjør. Litt genetikk, mye trening, mye kosthold. Hvis man har så dårlig samvittighet fordi man er litt lubben så kan man heller trene litt og føle seg bedre. Ser ikke poenget i å hele tiden be folk være seg selv eller være fornøyd med den de er, hvis det ikke skal så mye til for at de faktisk skal se bedre ut - i andres og egne øyne. Litt jogging, litt situps, litt mindre Burger King og vips

edit: Og hvis man er oppriktig stygg i ansiktet, så burde kanskje trening vært høyt oppe på listen. Man trenger bare fin kropp eller fint ansikt for å klare seg i verden, men har man ingen av delene så skal det gjerne litt mye til for å bli fornøyd med seg selv.

Så ikke dette her før nå.

Ok da, det er to måte å takle det på. Enten å si som jeg sa, vær fornøyd eller tren deg flottere og sunnere hvis det har så mye å si. Men noen kan trene til de ser Gamle-Erik uten at det hjelper.

Det jeg synes er synd, er at det er en overdreven fokus på utseendet. At en er nødt til å ha enten et flott ansikt eller en flott kropp for å klare seg i denne verdenen.

Tenk på alle de som sliter med dårlig selvtillit fordi presset fra media o.l. er som det er. Til tider er det nok noen som føler for å grave seg et svart hull og hoppe nedi fordi de hverken har utseende eller kropp med seg.

Men anyway, dette er OT. Her skal det diskuteres hvordan en perfekt kropp ser ut, ikke hvordan en skal mestre livet om en ikke har det.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Det jeg synes er synd, er at det er en overdreven fokus på utseendet. At en er nødt til å ha enten et flott ansikt eller en flott kropp for å klare seg i denne verdenen.

Hvis poenget er å få fokus vekk fra utseende hjelper det ikke akkurat å si at alle er vakker på sin måte. Alle vet at dette er tull og trøst. Da får man heller påpeke at det å være pen ikke er nødvendig i livet, i stedet for å omdefinere ordet "vakker" fra å være noe et mindretall er til å være noe alle er på hver sin måte.

Jeg tror uansett ikke at situasjonen er at folk tror man må være pen for å klare seg i verden, det er mer at folk tror man må være pen for å være pen. Og det er strengt tatt sant. La oss være ærlige.

Lenke til kommentar

Noe som er rart.. Jeg kjenner ei jente/dame 22år, jeg veit at andre ikke syns hun er noe spes pen, men jeg synest hun er verdens peneste person. Det syns jeg er litt rart. Hun er normalt bygd.

Så smak og behag folkens, men vi må da få lov til å vise va vi syns er penest

Lenke til kommentar

Helt unødvendig å få dårlig selvtillit av denne tråden her. Dette viser hva vi ser på som det mest optimale, ikke på hva vi kunne syntes var kjempedeilig! Man finner alltid feil og mangler på kjæresten sin, men elsker da ikke utseendet noe mindre for det? Denne tråden viser også veldig godt at synet på perfekt kropp er forskjellig. Jeg personlig trodde mange fler ville delt mitt syn, men viser seg at mange gutter mener de jeg synes er perfekte er for tynne.

Jeg stemmer for bilde i hver post!

Kate-Hudson--thinking-of-ha.jpg

Lenke til kommentar
Hvis poenget er å få fokus vekk fra utseende hjelper det ikke akkurat å si at alle er vakker på sin måte. Alle vet at dette er tull og trøst. Da får man heller påpeke at det å være pen ikke er nødvendig i livet, i stedet for å omdefinere ordet "vakker" fra å være noe et mindretall er til å være noe alle er på hver sin måte.

Jeg tror uansett ikke at situasjonen er at folk tror man må være pen for å klare seg i verden, det er mer at folk tror man må være pen for å være pen. Og det er strengt tatt sant. La oss være ærlige.

Ok, jeg beliter meg. Det er viktig at folk forstår at de er vakker på hver sin måte. Men verden går ikke under om man ikke er pen som hva allmennheten definerer som pen.

Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke lett å ha bra selvtillit om man er feit og ikke er pen i ansiktet. Eller om man bare er pen i ansiktet og ikke har bra kropp..

Er man ung har man mye å gå på. Man utvikler seg, og man har mange muligheter.

Bilde i hver post? Dette er ikke babetråden. Men greit.

Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke lett å ha bra selvtillit om man er feit og ikke er pen i ansiktet. Eller om man bare er pen i ansiktet og ikke har bra kropp..

*bilde*

Han fyren der hadde nydelig kropp. Akkurat passe muskuløs, og deilige former.

Endret av Yfirvaldr
Lenke til kommentar

*bilde*

Ha fyren der hadde nydelig kropp. Akkurat passe muskuløs, og deilige former.

Er det der alt som skal til? :p Det er da mer enn overkommelig:P

Vanskelig å definere en perfekt kropp, da det for min del har mye å si på ansikt også. Mange flotte jenter med store pupper, mange flotte jenter med små pupper. Selv er jeg glad i litt valpefett.

Hadde jeg postet bilder av en fin kropp her, så hadde nok mange sagt seg enige, men det betyr ikke at det ikke fins variasjoner. Heldigvis er kropp noe man kan forandre på (stort). Det er også enkelte her i tråden som ikke burde klage, da de ser veldige bra ut.

Lenke til kommentar
*snipz*

*snipz*

*bilde*

Han fyren der hadde nydelig kropp. Akkurat passe muskuløs, og deilige former.

Er det der alt som skal til? :p Det er da mer enn overkommelig:P

*snipz*

Man må ikke se ut som en overbola tulling for å se fin ut. Det handler om symmetri og former :)

Endret av Yfirvaldr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...