flyndrefjes Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Til og med «du» kan se sensuell ut med en oversminket kropp og den riktige fotografen. Hvor ofte er det vi ser «sjokk-bilder» i bildemagasiner som går i denne duren: Britney, Nichole, Sandra... uten sminke!?? Grunnen til at vi er så opptatt av dette, og at denne tråde f.eks starter med dette temaet, er at det finnes ikke en PERFEKT KROPP. Men det er utrolig bra at vi tror nettopp dette! Ellers hadde vi aldri sett oss rundt etter den beste «body-en» for vår egen del, og forplantning hadde opphørt. Det er liksom som med alle de andre hobbyene: du prøver til stadig å bli bedre, uansett om det gjelder foto, web-design, musikk, scene-kunst, vennskap, eller i det heletatt å SE ETTER DEN PERFEKTE KROPP: du blir aldri helt utlært. Heldigvis... ;-D Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Finnes mye bilder av milano hvor hun ikke er "retoucha" i photoshop, tok bare de to første bildene jeg fant. Ikke kom her å si at hun ikke er en naturlig pen dame Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ikke kom her å si at hun ikke er en naturlig pen dame Who knows? Jeg har ihvertfall ikke sett henne in «real life»? Hun er sikkert penere enn oss, hvis det har noe å si? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hun første kunne godt ha hatt litt rundere form, men begge de to har har utrolig fin kropp! EDIT : Dette bildet ble postet tidligere i tråden, men jeg synes det var ganske så perfekt kropp:) Kunne ha hatt litt mindre pupper, men absolutt utrolig fin kropp! Endret 29. mars 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg liker Alyssa Milano, hun er ikke helt overdimensjonert som visse kvinnfolk . Fliw postet det samme innlegget i Mørke Jenter med lyse gutter tråden som gjest, men ble slettet og nå har han visst forvillet seg helt heh. Endret 29. mars 2008 av Keylar Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Don't quote tha pictures... @ 19angelica91 - Øy, det der er the game (jf nick...) badboy det... Sitter forresten i fengsel atm for å ha trua og slått en fyr med pistol like ved en barneskole, da han tapte i basket. 90 dager elns... nwa slår nok ikke ann i gården hos de fleste norske jenter trur jeg. Ikke så rart egentlig. Steve Reeves stygg kropp? Drekki rødsprit eller??? Klart han poser på enkelt av de bildene, men ser faen meg bra ut. Forholdsvis bra symetri også Japp, det er The game Og badboys er digg de. Synd vi ikke har så mange av de her i Fr.stad.. Og jooo dah, mange norske jenter går etter mørke gutter, tro meg! de fleste av venninene mine går etter dem, jeg også! Nei lar rødsprit være jeg, spesielt når jeg skal bedømme gutter :!: han ser kanskje bra ut i noens øyner men ikke i mine. Å svarte så kul du er. Hva i HELSIKE har det med saken å gjøre?? Han mente personen det var postet bilde av da. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Okay...my bad Tenkte det samme som deg første gangen jeg leste det . Måtte lese det 2 ganger før jeg forstod ^^. Lenke til kommentar
fliw Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Fliw postet det samme innlegget i Mørke Jenter med lyse guttertråden som gjest, men ble slettet og nå har han visst forvillet seg helt heh. Det er du som har forvillet deg! Jeg svarte som gjest i denne tråden, men gjest kunne man visst ikke poste vanlig med, så jeg postet på nytt i denne samme tråden med brukerkonto! Er det no galt da? Endret 29. mars 2008 av fliw Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Å svarte så kul du er. Hva i HELSIKE har det med saken å gjøre?? Har noe med saken å gjøre, fordi han er "badboy" Og nei, jeg er ikke vedkommende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Drit i det,var eg som missfostret innlegget Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Anyone? (she's single) edit: Forøvrig er dama mi finere Endret 29. mars 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forøvrig er dama mi finere Sier dem alle, så enten pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hvis forsiden er like smud som baksiden så nominerer jeg dette kvinnemennesket: 3 Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 The Game: Klart jeg sier det. Og du får ikke bilde av dama mi så lettkledd som disse damene er Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 FHM dama var smooooooooth Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Joa, ikke så ille. Kunne godt hatt enda litt mer former. Men hvorfor "fjortis-jegersexy-trutmunn"? Instant turn-off for meg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Joa, ikke så ille. Kunne godt hatt enda litt mer former. Men hvorfor "fjortis-jegersexy-trutmunn"? Instant turn-off for meg. Det verste er at hun prøver ikke å lage den engang, det er bare slik trynet hennes er. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hun har perfekt kropp hun. Peneste dama noen sinne! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke noensinne nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå