Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Til og med «du» kan se sensuell ut med en oversminket kropp og den riktige fotografen. Hvor ofte er det vi ser «sjokk-bilder» i bildemagasiner som går i denne duren: Britney, Nichole, Sandra... uten sminke!??

 

Grunnen til at vi er så opptatt av dette, og at denne tråde f.eks starter med dette temaet, er at det finnes ikke en PERFEKT KROPP. Men det er utrolig bra at vi tror nettopp dette! Ellers hadde vi aldri sett oss rundt etter den beste «body-en» for vår egen del, og forplantning hadde opphørt. Det er liksom som med alle de andre hobbyene: du prøver til stadig å bli bedre, uansett om det gjelder foto, web-design, musikk, scene-kunst, vennskap, eller i det heletatt å SE ETTER DEN PERFEKTE KROPP: du blir aldri helt utlært. Heldigvis...

;-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Hun første kunne godt ha hatt litt rundere form, men begge de to har har utrolig fin kropp!

 

keeley.jpg

kim_kardashian_bikini_3.jpg

 

EDIT : Dette bildet ble postet tidligere i tråden, men jeg synes det var ganske så perfekt kropp:) Kunne ha hatt litt mindre pupper, men absolutt utrolig fin kropp!

post-60103-1205184748_thumb.jpg

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
Don't quote tha pictures...

 

@ 19angelica91 - Øy, det der er the game :p (jf nick...) badboy det... Sitter forresten i fengsel atm for å ha trua og slått en fyr med pistol like ved en barneskole, da han tapte i basket. 90 dager elns... nwa slår nok ikke ann i gården hos de fleste norske jenter trur jeg. Ikke så rart egentlig.

 

Steve Reeves stygg kropp? Drekki rødsprit eller??? :roll: Klart han poser på enkelt av de bildene, men ser faen meg bra ut. Forholdsvis bra symetri også

 

 

Japp, det er The game :D Og badboys er digg de. Synd vi ikke har så mange av de her i Fr.stad.. Og jooo dah, mange norske jenter går etter mørke gutter, tro meg! :D de fleste av venninene mine går etter dem, jeg også! :p

 

Nei lar rødsprit være jeg, spesielt når jeg skal bedømme gutter :!: han ser kanskje bra ut i noens øyner men ikke i mine. ;)

 

Å svarte så kul du er.

 

Hva i HELSIKE har det med saken å gjøre??

Han mente personen det var postet bilde av da.

Lenke til kommentar
Fliw postet det samme innlegget i Mørke Jenter med lyse gutter

tråden som gjest, men ble slettet og nå har han visst forvillet seg helt heh.

 

Det er du som har forvillet deg! :p Jeg svarte som gjest i denne tråden, men gjest kunne man visst ikke poste vanlig med, så jeg postet på nytt i denne samme tråden med brukerkonto! :D Er det no galt da? :p

Endret av fliw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...