Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på? Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter. Jeg synes jenter med former er best på begge måter:) Modelljenter synes jeg ikke er noe spesielt pene, og slike kropper er ikke særlig turn-on for meg. Mye bedre med helt normal kropp med former Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Noe i den duren? Endret 1. desember 2008 av Gaarulf Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på? Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter. Jeg synes jenter med former er best på begge måter:) Modelljenter synes jeg ikke er noe spesielt pene, og slike kropper er ikke særlig turn-on for meg. Mye bedre med helt normal kropp med former Så er det det da, hva er normal kropp ? Bildet av den rødhårete jenta over her ? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) eeehhh Endret 1. desember 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvem er det? Bianca Beauchamp. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hun var ikke direkte vond å se på hun her. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 HUN er sexy. Definitivt nydelig. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Holly Weber er det det? Litt langt tilbake, men @2007 - det er ikke lav bikinitruse, hun er faktisk naken på bildet kroppsmaling Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Holly Weber er det det? Litt langt tilbake, men @2007 - det er ikke lav bikinitruse, hun er faktisk naken på bildet kroppsmaling Åja, så det nå. Men synes fortsatt hun hadde navlen fryktelig høyt oppe, men det er jo bare småpirk selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på? Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter. Jeg synes jenter med former er best på begge måter:) Modelljenter synes jeg ikke er noe spesielt pene, og slike kropper er ikke særlig turn-on for meg. Mye bedre med helt normal kropp med former Så er det det da, hva er normal kropp ? Bildet av den rødhårete jenta over her ? Godt spørsmål, kan vel utdype litt mer. Mente bare at den perfekte kvinnekroppen er langt i fra idealet som jenter av en eller annen merkelig grunn ser opp til. De ALLER fleste kvinner jeg ser har former. Mener vel å si at den "perfekte" kroppen er den nærmest normale kroppen, som veldig mange har. Kan jo være noen man legger ekstra mye merke til, men ja...former og kurver er flott Uansett så har kjæresten min den fineste kroppen i verden. Former og kurver på alle de riktige stedene Endret 1. desember 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Alle sin kjæreste har den perfekte kroppen... Edit: Til kverulanten under. Det virker som om alle mener at deres egen kjæreste er perfekt, og er derfor unødvendig å nevne i denne tråden. Endret 1. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Argument Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Alle sin kjæreste har den perfekte kroppen... Hadde vært kjekt å hete "Alle" Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Alle sin kjæreste har den perfekte kroppen... Edit: Til kverulanten under. Det virker som om alle mener at deres egen kjæreste er perfekt, og er derfor unødvendig å nevne i denne tråden. Godt mulig, men er ikke det flott da ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Alle sin kjæreste har den perfekte kroppen... Hadde vært kjekt å hete "Alle" Haha. Er uenig der Kiruk. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som du ser på editen min så mente jeg ikke at alle har den perfekte kjæresten, men at mange (ikke alle) mener at akkurat deres kjæreste er den perfekte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Heilt til det blir slutt... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nei uff, den ble altfor .. lik min egen. Åh? Sleng ut et headless shot, så får vi se den perfekte kroppen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå