Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Gjest Medlem-148998
La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på?

Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter.

Jeg synes jenter med former er best på begge måter:)

Modelljenter synes jeg ikke er noe spesielt pene, og slike kropper er ikke særlig turn-on for meg. Mye bedre med helt normal kropp med former :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på?

Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter.

Modelljenter synes jeg ikke er noe spesielt pene, og slike kropper er ikke særlig turn-on for meg. Mye bedre med helt normal kropp med former :)

Så er det det da, hva er normal kropp ? Bildet av den rødhårete jenta over her ?

Lenke til kommentar
Holly Weber er det det?

Litt langt tilbake, men @2007 - det er ikke lav bikinitruse, hun er faktisk naken på bildet :p kroppsmaling ;)

Åja, så det nå. Men synes fortsatt hun hadde navlen fryktelig høyt oppe, men det er jo bare småpirk selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Så er det det da, hva er normal kropp ? Bildet av den rødhårete jenta over her ?

Godt spørsmål, kan vel utdype litt mer. Mente bare at den perfekte kvinnekroppen er langt i fra idealet som jenter av en eller annen merkelig grunn ser opp til. De ALLER fleste kvinner jeg ser har former. Mener vel å si at den "perfekte" kroppen er den nærmest normale kroppen, som veldig mange har.

Kan jo være noen man legger ekstra mye merke til, men ja...former og kurver er flott :)

Uansett så har kjæresten min den fineste kroppen i verden. Former og kurver på alle de riktige stedene :)

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Alle sin kjæreste har den perfekte kroppen...

Edit:

Til kverulanten under. Det virker som om alle mener at deres egen kjæreste er perfekt, og er derfor unødvendig å nevne i denne tråden.

Godt mulig, men er ikke det flott da ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...