Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
jeg tenner personlig mye mer på jenter med den kroppsfasongen enn typiske modelljenter. Men det tror jeg egentlig de fleste gutter gjør.

Ja :)

Lenke til kommentar

La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på?

Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter.

Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er som gjør at jeg liker en kropp, fremfor en annen. Antakelig har det med ur-instinkter og gjøre, eller ikke? En ting er sikkert, vi vet det når vi ser det...

2008-01-07-2106661.jpg

Endret av oldboy
Lenke til kommentar
La meg stille et spørsmål. Er det forskjell på det man liker å se og det man liker å ta på?

Jeg kan se for meg, selv om jeg er hetroseksuell, at det er bedre å ha sex med en jente med litt former, da blir det jo mer å ta på som man sier. Men personlig så synes jeg det er mye penere å se på modelljenter.

For meg, og flertallet av gutter, er former best. Litt mage gjør for meg ingenting, så lenge bryster og hofter følger med. Ser jeg for meg små bryster, ser jeg for meg en tynn mage (ikke radmager, som hun i førsteposten) , som kompansering. Det er best med litt fra begge verdener. :thumbup:

post-60103-1228086759_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Begge deler, jeg blir mye mer "satt ut" og tiltrukket om det er litt runde kanter,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...