Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kiruk, fan av Tool? Blir imponert hvis du tar signaturen også! Men, dette blir kanskje litt off topic? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Die eier von Satan! Endret 28. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nah, Die eier von Satan er kakeoppskrift. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg hadde så absolutt ikke sagt nei til en slik kropp! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kiruk, fan av Tool? Blir imponert hvis du tar signaturen også! Men, dette blir kanskje litt off topic? Beklager OT, men dette er det siste fra meg. Avataren din er han utrolige kunstneren som har laget mye av artworken Tool bruker. Fantastisk kunst. Sitatet er Bill Hicks, men blir brukt i Tool's Third Eye om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alex Grey. Og jah, det stemmer. Men nok off topic ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Meh...meinte det var Third Eye, men når eg søkte på teksten var Die eier den første låta som kom opp. Ok, nok off-topic. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Die eier von Satan! Er ikke Die Eier von Satan, det er en oppskrift for Hasj-Brownies uten egg. Die eier von Satan er tysk og betyr Satans egg, ihvertfall direkte oversatt. Er det outroen fra Third Eye? On-Topic; Det hadde jeg, Nichole Richie får jeg bare sponplate-assosiasjoner av. Endret 28. november 2008 av Fizzwidget Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Eva er ikke så verst, egentlig. Finner ikke så mange bra bilder (han ser fjollete ut med hatten og det der men whatever) av Ian Somerhalder, men han er heit som fy. Endret 28. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja Eva har en fantastisk kropp, men synest hun har litt for mye bimbo look i ansiktet Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Rawr. Endret 28. november 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Siste bildet=EPIC WIN. Er det Salma Hayek? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte. Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! Eh, vi er faktisk på DISKUSJON.no ikke deiligst.no så, nei jeg skal ikke slenge opp noe bilde av meg selv. Dessuten er jeg ikke mer enn 16 år gammel og sannsynligvis ikke fullstendig ferdigutvokst så det hadde ikke blitt noe bilde av "hvordan en mann skal se ut." Jeg er egentlig veldig lite kroppsfiksert når det gjelder gutter, så har virkelig ikke gjort meg opp noen mening om den perfekte kroppen, men har ekstremt lite sans for de bodybuilder/muskelbunt-kroppene. Og vær så snill, spar deg for den teite smilien på slutten, virker som ett forsøk på å virke overlegen, arrogant, eplekjekk, whatever. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ok nå har jeg postet en dame; Så da får jeg vel ideal mannen også: Dere som poster spinkle gutter er ikke noen perfekt kropp. Utrent og dvask, ser ikke hvordan det kan være attraktivt. John Cena har en vannvittig fysikk: Endret 29. november 2008 av Cape Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) De som poster "spinkle gutter" etter din mening synes vel dette er perfekt da? Som gjentatt før her i tråden, og som de fleste bør ha skjønt, så er dette en individuell greie. Men bra kropp på han der ja! Kanskje liiiitt stor, men ingen klaging fra min side. Endret 29. november 2008 av cyclo Unødvendig quote Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Han der var diger. O.O Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Oh holy mother of God! Det var søren men ikke gale..... Navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå