Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte.

Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! :cool:

Lenke til kommentar
Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte.

Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! :cool:

Må man være perfekt for å påpeke at noen andre er det? Jeg er ikke uten synd, men jeg kaster en del steiner. Og de har en tendens til å treffe bolere.

Lenke til kommentar

Må man være perfekt for å påpeke at noen andre er det? Jeg er ikke uten synd, men jeg kaster en del steiner. Og de har en tendens til å treffe bolere.

Nei, man trenger ikke å være det, men man kan kanskje komme med konstruktive innspill.. Ser ikke direkte noen grunn til å si at den fyren som det er tatt bilde av er boler.. Faktisk er jeg ganske sikker på at han ikke boler seg. Han har bra fettprosent, ikke enorme muskler.

Lenke til kommentar

Riktig, navn+klesplagg-moten har dessverre dabbet av siden 05, så jeg måtte bytte navn.

edit: Boler er i mine øyne en som trener for å se dårlig ut i stedet for å se bra ut. Det har ingenting med bol å gjøre, det betyr bare at man kommer til det stadiet hvor kroppen ser bra ut og tenker "Nei, litt større" til det er over.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at gutter ikke liker sånne kropper på jenter og jenter ikke liker sånne kropper på gutter. Hederlige unntak er å finne, men de forblir unntak enn så lenge.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...