kanonkent Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Både og. Noen bilder ihvertfall, i think. Tror uansett ikke noen gidder å legge ut nearly-nude pics Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Håper ikke dere tror jeg forventet å få bilde? Spøk, ok? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Espen pai (?) la ut et bilde av rumpa mi på L4r5 sin kropp. Det var litt forstyrrende. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hadde du gitt ham bilde av stumpen din? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Espen pai (?) la ut et bilde av rumpa mi på L4r5 sin kropp. Det var litt forstyrrende. /r/ screens Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hadde du gitt ham bilde av stumpen din? Jeg la da ut bilde MED bukse på. It's just a butt. Endret 27. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Shannon Lucio. Man ser ikke så altfor mye kropp, fant ikke noe bedre bilde. Men DAMN for en hot dame. Endret 28. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har jo allerede postet bilder av det jeg ser på som den nærmest perfekte mannekroppen, men slenger ut et par til : Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det nå jeg skal klage igjen ? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jessica Simpson Endret 27. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte. Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Shannon Lucio, undercover-agent fra Prison Break. Takk for spoiler Men nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte. Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! Må man være perfekt for å påpeke at noen andre er det? Jeg er ikke uten synd, men jeg kaster en del steiner. Og de har en tendens til å treffe bolere. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dorian har noen gullkorn til tider. :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dorian = Steffypants? Eller tar jeg feil? Kiruk, fan av Tool? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hahahaha, det der må være en av de merkeligste kroppene jeg noensinne har sett. Det ser jo rett og slett ut som om verdens mest naturlige tynne mann har bola kroppen sin så til de grader og skapt lårmuskler som ingen ante eksisterte. Eh, kanskje slenge ut bilde av deg selv og vise oss hvordan en mann skal se ut da?! Om ikke, kanskje bilde av den perfekte mannskroppen, om dette da ikke er din?! Må man være perfekt for å påpeke at noen andre er det? Jeg er ikke uten synd, men jeg kaster en del steiner. Og de har en tendens til å treffe bolere. Nei, man trenger ikke å være det, men man kan kanskje komme med konstruktive innspill.. Ser ikke direkte noen grunn til å si at den fyren som det er tatt bilde av er boler.. Faktisk er jeg ganske sikker på at han ikke boler seg. Han har bra fettprosent, ikke enorme muskler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Riktig, navn+klesplagg-moten har dessverre dabbet av siden 05, så jeg måtte bytte navn. edit: Boler er i mine øyne en som trener for å se dårlig ut i stedet for å se bra ut. Det har ingenting med bol å gjøre, det betyr bare at man kommer til det stadiet hvor kroppen ser bra ut og tenker "Nei, litt større" til det er over. En ting er ihvertfall sikkert, og det er at gutter ikke liker sånne kropper på jenter og jenter ikke liker sånne kropper på gutter. Hederlige unntak er å finne, men de forblir unntak enn så lenge. Endret 28. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Shannon Lucio, undercover-agent fra Prison Break. Takk for spoiler Men nei. Faen, der har man takken for å skulke noen PB-episoder. Hvor tankeløs går det an å bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå