Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, eller sånne type muskler som får ros på dette forumet. Jeg har mange guttevenner som spiser riktig og trener regelmesig, men de har jo ikke "den perfekte kroppen" av den grunn.

Det der er veldig sant. Å få den perfekte kroppen tar lang tid, og de fleste som trener gjør det heller ikke riktig, så da tar det enda lenger tid. Mange tror å forme kroppen bare er trening, men det innebærer også spising av riktig mat samt NOK mat (kalorioverskudd) til å bygge muskler (kommer jo fra et sted), og hvile. Man må også passe seg for å ikke trene for ofte, eller for lite samt gjøre øvelser riktig, og ha variasjon i treningsprogrammet. Man må også ha selvdisiplin og motivasjon for å gå på treningsstuidioet. Hvis man vil noen vei med treningen, blir det etter hvert en veldig tidkrevende hobby.

Den perfekte kroppen er langt fra gratis... spesielt for menn..

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere er dette helt individbestemt. Man må se på ens egen genetikk i forhold til hva man selv mener er 'drømmekroppen'. Er man naturlig slank, kan kroppen til Tyler Durden tas på 3-4 måneder og er av mange karakterisert som den perfekte mannekropp, inkludert meg selv.

Lenke til kommentar

Er man naturlig slank, kan kroppen til Tyler Durden tas på 3-4 måneder og er av mange karakterisert som den perfekte mannekropp, inkludert meg selv.

Lol, nei... da skal du isåfall ha heftig genetikk :p Tar lang tid å bygge muskler.

Lenke til kommentar

Er man naturlig slank, kan kroppen til Tyler Durden tas på 3-4 måneder og er av mange karakterisert som den perfekte mannekropp, inkludert meg selv.

Lol, nei... da skal du isåfall ha heftig genetikk :p Tar lang tid å bygge muskler.

Beror jo nesten utelukkende på utgangspunktet.

En radmager nerd som aldri har vært ute av huset eller tatt i en ball vil selvsagt bruke mye lenger tid enn f.eks en som er vokst opp på gård.

Lenke til kommentar
Er møkk lei av å lese idiotiske diskusjoner i denne tråden.. Post i denne tråden krever bilde er min mening.. :hrm:

08_marisa-miller_body_01.jpg

Pent synes jeg.

Er det bare meg eller hadde hun navlen heeeeftig høyt oppe?

Ser jo at hun har en bikinitruse som er lav i livet, men allikevel..

vs2005-giselle-bundchen-05.jpg

Endret av d0lly
Lenke til kommentar

Beror jo nesten utelukkende på utgangspunktet.

En radmager nerd som aldri har vært ute av huset eller tatt i en ball vil selvsagt bruke mye lenger tid enn f.eks en som er vokst opp på gård.

Tøys. Det er genetikken som bestemmer.

Lenke til kommentar
Å, bare innrøm det, du hadde tatt det du og.. ;)

Om man hadde tatt damene man kommenterer eller ikke er irrelevant. Det sier mer om løshetsgraden til den som poster og mindre om hva man anser som den perfekte kropp. Tråden heter ikke "hvor lave standarder har du?", den heter "perfekt kropp eller?".

Forresten har jeg kommet til idealkroppen min når det gjelder menn. Steve Reeves på sent 50-tall. Vet at han er postet før i denne tråden, men en reprise kan ikke skade med tanke på hvor lang tråden er blitt.

Maskulin og barsk, uten at han ser ut som han lever i treningsstudiet. Han er muskuløs uten at det dras ut i det monstrøse (som på den store overvekten av dagens bodybuildere), og han er heller ikke så definert at man ser hver eneste blodåre på kroppen hans. Han ser kort og godt relativt naturlig ut, uten å se gjennomsnittlig ut heller.

post-102998-1227283354_thumb.jpg

post-102998-1227283368_thumb.jpg

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

ein bra mann er så utruleg mykje meir enn kroppen! og ofte følger det noko med ein drømmeutsjånad, nemlig at ein er veit det så godt sjølv.. kor ofte møter ein ikkje folk som ser veldig bra ut, men oppfører seg som drittsekkar.

veit eigentleg ikkje kvifor eg poster i denne tråden, men eg trur verkeleg nokon har godt av å høyre det.

nei, eg bytter gjerne musklar mot intelligens, humor, varme og personlegdom!

Lenke til kommentar
ein bra mann er så utruleg mykje meir enn kroppen! og ofte følger det noko med ein drømmeutsjånad, nemlig at ein er veit det så godt sjølv.. kor ofte møter ein ikkje folk som ser veldig bra ut, men oppfører seg som drittsekkar.

veit eigentleg ikkje kvifor eg poster i denne tråden, men eg trur verkeleg nokon har godt av å høyre det.

Støttes!

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

...og nok en gang kan vi nevne at dette er en totalt overfladisk tråd, hvor vi ikke diskuterer personlighet eller andre egenskaper som er helt nyttesløst når vi poster bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...