Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler,

Ja, det er jo så utrolig vanskelig og tidkrevende (vet ikke hva du mener med lang tid) å få definerte muskler.

 

Kommer jo ann på da,hva du mener med definerte.. Jeg som tynn gutt med bra arv har deffa muskler, de er ikke av de største, men har ikke noe fett på kroppen å gjemme seg under..

Lenke til kommentar
Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler,

Ja, det er jo så utrolig vanskelig og tidkrevende (vet ikke hva du mener med lang tid) å få definerte muskler.

haha, så du sier at det tar et par måneder elns?

 

Skikkelig definerte muskler og en skikklelig six-pack tar gjerne et par _år_ å ordne, spsielt om man har litt mye isolasjon på kroppen. Jeg personlig ser ut som en kiwi så jeg snakker ikke om egen erfaring, men har en kamerat som har trent i 4 år, spiser så riktig som mulig (han spiser kake på bursdag o.l.) men han er ikke ennå fornøyd. Og skikkelig six-pack har han heller ikke som jeg husker.

 

Men perfekte kroppen, hmm, må helt ærlig si den kroppen man er fornøyd med. Er man fornøyd med at man ser ut som en "kiwi", så er det ingen problem å finne noen damer som ikke har imot det heller. Akkurat som menn, så er det noen kvinner som liker litt ekstra.

 

Men for min del, så er den perfekte kvinne kroppen (men her teller personlighet også litt til):

JessicaBiel.jpg

 

type, kunne gjerne sett slik ut, ikke spesielt over trent:

jane5.jpg

Lenke til kommentar

Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat.

 

Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat.

 

Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange.

men skal jo heller ikke ta for hardt i når man trener. syns det funker dårlig når det er slik at musklene skriker og det gjør regelrett vondt.

Lenke til kommentar
Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat.

 

Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange.

 

At treningen skulle vare en lidelse er feil. Trening kan være svært effektivt selv om man ikke strekker musklene til det ytterste. Greit at man ikke skal slappe av på trening, men å ødelegge kroppen etter hver trening er som å be etter skader

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...