Chad Thundercock Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Herregud. Hva med han? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 dicktator, nå er du en ordentlig dicktator. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, Ja, det er jo så utrolig vanskelig og tidkrevende (vet ikke hva du mener med lang tid) å få definerte muskler. Kommer jo ann på da,hva du mener med definerte.. Jeg som tynn gutt med bra arv har deffa muskler, de er ikke av de største, men har ikke noe fett på kroppen å gjemme seg under.. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror ikke folk flest er klar over hvor lang tid det tar, og hvor vanskleig det er å få definerte muskler, Ja, det er jo så utrolig vanskelig og tidkrevende (vet ikke hva du mener med lang tid) å få definerte muskler. haha, så du sier at det tar et par måneder elns? Skikkelig definerte muskler og en skikklelig six-pack tar gjerne et par _år_ å ordne, spsielt om man har litt mye isolasjon på kroppen. Jeg personlig ser ut som en kiwi så jeg snakker ikke om egen erfaring, men har en kamerat som har trent i 4 år, spiser så riktig som mulig (han spiser kake på bursdag o.l.) men han er ikke ennå fornøyd. Og skikkelig six-pack har han heller ikke som jeg husker. Men perfekte kroppen, hmm, må helt ærlig si den kroppen man er fornøyd med. Er man fornøyd med at man ser ut som en "kiwi", så er det ingen problem å finne noen damer som ikke har imot det heller. Akkurat som menn, så er det noen kvinner som liker litt ekstra. Men for min del, så er den perfekte kvinne kroppen (men her teller personlighet også litt til): type, kunne gjerne sett slik ut, ikke spesielt over trent: Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat. Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange. Endret 20. november 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat. Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange. men skal jo heller ikke ta for hardt i når man trener. syns det funker dårlig når det er slik at musklene skriker og det gjør regelrett vondt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jojo, men litt svette har ingen dødd av, og det er en sjeldenhet på treningsstudio her i området. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Skikkelig definerte muskler og en skikklelig six-pack tar gjerne et par _år_ å ordne, Et par år på å få definerte muskler? Det må være litt av et treningsprogram. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Eneste måten å bygge muskler effektivt er å konstant presse seg selv, treningsøkten skal være en lidelse. Men de fleste på helsestudio som jeg har sett som trener overanstrenger seg ikke akkurat. Som antakeligvis er grunnen til at det gjerne tar lang tid for mange. At treningen skulle vare en lidelse er feil. Trening kan være svært effektivt selv om man ikke strekker musklene til det ytterste. Greit at man ikke skal slappe av på trening, men å ødelegge kroppen etter hver trening er som å be etter skader Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nei, men det er heller ikke trening å løfte 30 kg 2 ganger, snakke med kompisen i 20 minutter, løfte 2 ganger til osv. Er du ikke sliten har du ikke trent bra nok, og de aller fleste på elixia her blir ikke slitne. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er en fin fin rompe! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jepp, blir ikke særlig bedre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Puppene ser ganske brukbare ut og. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du kan se det ved å såvidt skimte litt av den ene puppen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du kan se det ved å såvidt skimte litt av den ene puppen? Den ser brukbart stor ut da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tenk om den er helt deformert og rar da, og at du ikke ser det på bildet pga vinkelen elns. Nei, jeg ville nok ikke sagt noe sikkert før jeg så mer av de enn det bildet viser Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Godt gjort å si noe om puppene på det bildet, ja. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvordan kan personligheten telle.. har du møtt jessica biel? i intervjuer er hu jo alltid kald og kjedelig.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Er møkk lei av å lese idiotiske diskusjoner i denne tråden.. Post i denne tråden krever bilde er min mening.. Pent synes jeg. -------------- Dette er kanskje et bedre bilde.. Endret 20. november 2008 av Battone Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 For mye ribben for meg, med litt mer kjøtt på beina og former hadde hun ikke vært så dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå