Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Jah, Vin Diesel er supersexy! :D Han er i "I wish to fuck" listen min^^

Vin ser så forbanna bra ut....syns han er jævla stilig....og eg er gutt..og nei..ikke homo :p

Han har rå stemme også. Stort pluss for det ;)

Synd han har mer silikon i puppene enn Lolo Ferrari. :D

Brystmusklene er definitivt hans beste trekk, spør du meg. Men det finnes endel sånne gutter omkring, det er først når de blir kjente at de blir så sexy. Som Cleve Brock sa (etter hukomelsen): Når det gjelder jenter så stoler jeg bare på kona mi. Ingen var intressert når jeg var ukjent og da spillte de hard to gett, men nå som jeg er kjendis er de løse som få. Faen meg sant...

Ps: Vin kan dere sjå i XxX på viasat 4 kl 21.35 i kveld

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tattiser er fett om det er gjort skikkelig.

Damer med full sleave er bare sexy.

Hell yes. :love:

Men herregud, Travis er jo megahot! Tenk å våkne opp på tannpirkerene hans.

Fixed :D

Om noen ikke skulle skjønne det, så er tannpirkere tynne armer uten muskler...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Helt enig.

Jeg synes små tattoveringer sjeldent er fint. Det bør være litt størrelse på dem og være ordentlig gjennomført.

Dominique er et svært godt eksempel på at store tattoveringer på jenter er hot :)

Ett bilde til for de som har tilgang til deviantART.

Ingen regel uten unntak, Kaitlyn her (deviantART) har noen små tattoveringer som er svært godt gjennomført.

For de som liker tattoverte jenter bør få med seg Jeff Davidsons The Female Canvas (nede for tiden), alternativ se hjemmesiden hans eller deviantART.

Edit: Flere linker.

Endret av Mabel
Lenke til kommentar

Hell yes. :love:

Men herregud, Travis er jo megahot! Tenk å våkne opp på tannpirkerene hans.

Fixed :D

Om noen ikke skulle skjønne det, så er tannpirkere tynne armer uten muskler...

Han har ikke no kropp han kan skryte av, nei. Meeen han er faktisk litt deilig av en eller annen grunn. :D

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Jah, Vin Diesel er supersexy! :D Han er i "I wish to fuck" listen min^^

Vin ser så forbanna bra ut....syns han er jævla stilig....og eg er gutt..og nei..ikke homo :p

Han har rå stemme også. Stort pluss for det ;)

Synd han har mer silikon i puppene enn Lolo Ferrari. :D

Du er bare misunnelig :D

Lenke til kommentar
Dominique er et svært godt eksempel på at store tattoveringer på jenter er hot :)

Hun er bare så jævlig sexy at det får meg til å hoppe salto i sofaen! Tattiser er bare sexy og ferdig med det. Vil mye heller ha en dame med noen tattiser enn uten.

Hun der er 1000 ganger sexiere enn sånne bikinidamer med silikon(eller uten), blondt hår og sprettrumpe.

Lenke til kommentar

Hun er bare så jævlig sexy at det får meg til å hoppe salto i sofaen! Tattiser er bare sexy og ferdig med det. Vil mye heller ha en dame med noen tattiser enn uten.

Hun der er 1000 ganger sexiere enn sånne bikinidamer med silikon(eller uten), blondt hår og sprettrumpe.

Så enig. Tattiser er supersexy :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...