SøtaBror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Som topic sier, hva er dine beste sex minner fra senga. Mitt beste minne var når jeg og min nårværende dame skulle overnatte hos hverandre. Så kom vi på at vi skulle prøve og sove nakne. Dette gikk da veldig fint, jeg holdt rundt henne og alt gikk som smurt. men som alle gutter vet, når mårran kommer, har bakern vært og laga brød Jeg trodde dama sov så jeg lata som ingenting, men så snur hun seg og jeg følger eter, så nå lå pikken midt mellom bena hennes, hva gjorde jeg? jo jeg ''strakk meg'' fordi jeg var trett, så tissen gled enda lengre inn mellom bena. Etter hvert som jeg gjorde dette flere ganger begynte det plutselig og bli litt liv i dama, som begynte og jukke frem og tibake sammen med meg. Ente med at jeg måtte fiske frem en kondom Endret 10. mars 2008 av SøtaBror Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tenkte jeg skulle vente til noen andre postet før meg, men får vel hive meg ute i. Mitt beste minne er fra vinterferien, med min nåværende kjæreste. Sov hos han for første gang med tillatelse og det gjør (selvfølgelig) at det blir en mye mer avslappet kveld. Vi hadde hatt en lang dag i bakken, og en skulle tro vi var slitne, men vi sovnet ikke før kl 3. Etter 3 runder med _herlig_ sex. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mitt beste minne fra senga? Må være den gangen jeg lå dær med ei flaske cola og så på film. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 det står beste sex minne fra senga, med mindre du putta pikken inni Cola flaska Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er en viss mulighet for at tittelen ble endret mellom de to overnevnte innlegg. Hvorfor tror jeg dette? Innlegget er endret en time etter at den første av de to postene over ble postet ^^ Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det står beste sex minne fra senga, med mindre du putta pikken inni Cola flaska Hvordan viste du det Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 det står beste sex minne fra senga, med mindre du putta pikken inni Cola flaska Hvordan viste du det Vi tok brukernavet ditt plusset det med dine inlegg, så delte vi det på medlemsnr ditt. Og kom fram til en 1/2" pikk som passet i cola flasken OT: Beste senge kosen må være etter den største krangelen vi noen gang har hatt. Satt å prata i flere timer, fram og tilbake. Til slutt når vi lå i sofaen ble vi endelig enig, endte med 1/2 time fors i sofaen, deretter i sengen hvor vi hadde oss gud vet hvor lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg