Gjest Guest_Kompis_* Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg hadde med meg en kompis på tur til Oslo for å ligge hos tante og onkelen min. Og vi skulle ligge sammen i dobbeltseng. Litt ut på kvelden kjenner jeg at jeg har noen fingre i rompa, og jeg syntes det var drit godt. Jeg prøvde å flytte litt på meg så han kom bedre til, men da flyttet han hånden sin. Men så snudde jeg meg litt etterpå for å prøve meg på han, så da la jeg hånden min på låret hans og begynte å beføle han oppover. Men da jeg kom til boxeren og prøvde å legge hånden min under så flyttet han på seg. Jeg lå uten boxer så var derfor han kom lett til! smile.gif Hva skjedde tror dere? Har veldig lyst til å prøve meg igjen, men vet ikke hvordan jeg skal få gjort det, om jeg skal spørre om han vil komme på besøk en gang også gå og sette oss på sengen min eller noe, for deretter å legge hånden min på låret hans. Verste som kan skje er jo at han stikker. Han er snart 16 og jeg er 17! Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 okey, litt vanskelig å forstå helt her, hadde du eller han fingrene i din eller han sin rompe? var litt mye jeg i den setningen? Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 etter som jeg forstår, så er du også gutt. Det kan være han er redd for sin egen seksuel legning, og at han ikke helt vet hva han vil. Du må nesten snakke med ham om hva som skjedde, og spørre han om hva han tenker rundt det som skjedde. Den eneste måten du kan vite slik er å høre det fra ham. Men jeg tror han er redd for hva han har gjort og at dette skal ødelegge vennskapet deres. du må nesten høre fra ham. Lenke til kommentar
Shigeru Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) hvorfor holder folk på med å poste dette så mange ganger.. Endret 10. mars 2008 av Shigeru Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922249 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Stenges av samme årsak nevnt i tråden Blåbær viser til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg