WebWarrior Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann. Fatterns nye PC er min gamle. Jeg la ikke merke til at den bråkte, da jeg hadde den under pulten og alltid spillte musikk... Anyways, det gjør ikke han. Og den støyer. Anyways, har bestillt en 12db 80mm vifte til maskina, for å erstatte en meget bråkete sak. Men hva med PSU? Den bråker ca. like mye. Kjøpe en PSU fra Microplex til 1k, eller en av "low noise" strømforsyningene fra quad til en 400 NOK? Eller kan jeg ta en av 12 DBs viftene fra Microplex og slenge den inn i den eksisterende strømforsyning? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 12 db Papst funker sikkert fint. Sikker på at det er bare PSU som bråker? Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Tja. Den er nok værst i det minste. Deretter kommer kabinettvifta, etterfulgt av CPU vifta. Men den bråker ikke så utrolig mye, antar jeg... Byttes disse tre ut, er nok maskina stille som en mus Så du tror PAPST vifta kjøler godt nok til en 300Ws PSU? hmmm... Cooler master vifta på kjøleren bråker jah... Bør kanskje bytte den ut.. Er Silent Twin å anbefale? [edit]Den vil ikke passe på dette hovedkortet tror jeg.. Altfor tett med kondensatorer... Det må være en liten kjøler som stille kjøler ned XP1800+[/edit] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå