HulkHaugen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På et vorspiel i gårkvel satte en kompis på noen videor på youtube, og viste oss noen filmer om Nibiru og at dommedag er i 2012. Var ikke så intressert da siden vi hadde en drikkekonkurranse i andre enden av stuen, men kikket litt nærmere på det i dag.. Blir ikke helt klok på dette, men som jeg forstår, så passerer denne planeten vårt solsystem ca hvert 3600 år, og dens gravitasjon påvirker jorden dramatisk. Det vil oppstå enorme tsunamier, jordskjelv, polaritetene vi endres etc. 2/3 av mennskene vil dø umiddelbart, og 2/3 av de overlevende vil dø som følge av ettervirkningene. Denne Planet X som den kalles vil påvirke oss i 1,5 år, og på det verste vil jorden slutte å rotere i 3 døgn. Må inrømme at jeg er litt skeptisk til alt dette, men hvis det er sant, så blir vi jo sendt til steinalderen og vel så det. Mange sier jo også at dette er en myte og konspirasjonsteori, men på en annen side tviler jeg på at alle hadde fått lov til å vite det om det var sant. Det hadde jo ført til totalkaos over hele verden.. Skulle likt å sett en Illustrert Vitenskap artikkel om dette her, men har ikke kommet over det enda. På en måte håper jeg at det skjer, for det virker så spennende, men igjen så vet jeg at dersom jeg overlever dette så blir det ikke mange med meg, og livet blir nok på linje med helvette for de som måtte overleve... Det som er skummelt er at urbeflokninger fra overe hele verden har informasjon om dette på steintavler o.l. Planet X kommer av X som i ukjent, X som i kryssende og X som romertallet 10 for den 10ende planeten i solsystemet, som de gamle grekerene trodde det var... Nå ønsker jeg høre alt mulig intressangt om dette, sant eller ikke, og masse meninger :-) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 det finnes allerede en tråd om dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=917127 trenger ikke 2 like tråder... Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På et vorspiel i gårkvel satte en kompis på noen videor på youtube, og viste oss noen filmer om Nibiru og at dommedag er i 2012. Var ikke så intressert da siden vi hadde en drikkekonkurranse i andre enden av stuen, men kikket litt nærmere på det i dag.. Blir ikke helt klok på dette, men som jeg forstår, så passerer denne planeten vårt solsystem ca hvert 3600 år, og dens gravitasjon påvirker jorden dramatisk. Det vil oppstå enorme tsunamier, jordskjelv, polaritetene vi endres etc. 2/3 av mennskene vil dø umiddelbart, og 2/3 av de overlevende vil dø som følge av ettervirkningene. Denne Planet X som den kalles vil påvirke oss i 1,5 år, og på det verste vil jorden slutte å rotere i 3 døgn. Må inrømme at jeg er litt skeptisk til alt dette, men hvis det er sant, så blir vi jo sendt til steinalderen og vel så det. Mange sier jo også at dette er en myte og konspirasjonsteori, men på en annen side tviler jeg på at alle hadde fått lov til å vite det om det var sant. Det hadde jo ført til totalkaos over hele verden.. Skulle likt å sett en Illustrert Vitenskap artikkel om dette her, men har ikke kommet over det enda. På en måte håper jeg at det skjer, for det virker så spennende, men igjen så vet jeg at dersom jeg overlever dette så blir det ikke mange med meg, og livet blir nok på linje med helvette for de som måtte overleve... Det som er skummelt er at urbeflokninger fra overe hele verden har informasjon om dette på steintavler o.l. Planet X kommer av X som i ukjent, X som i kryssende og X som romertallet 10 for den 10ende planeten i solsystemet, som de gamle grekerene trodde det var... Nå ønsker jeg høre alt mulig intressangt om dette, sant eller ikke, og masse meninger :-) Det er allerede tre tråder om dette, du finner nok mye interessant der... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 det finnes allerede en tråd om dette her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=917127 trenger ikke 2 like tråder... Correct, mr. Yoda is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg