orelse4054 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg skal kjøpe meg en 24" LCD skjerm til surfing, skolearbeid, spilling og film titting. Har letet meg frem til disse to: Samsung SyncMaster 245B Link eller NEC AccuSync LCD24WMCX Link Jeg har sett at Samsungen har fått veldig mye positiv omtale. Men for meg er ergonomien ganske viktig, det er viktig at jeg kan senke og heve skjermen ganske mye, desto lengre ned jeg kan få den mot overflaten desto bedre. Samsung skjermen står det skal være helt grei med dette. Men jeg finner ingen omtaler av NEC skjermen eller erfaringer. Dermed lurte jeg på om noen har noen erfaringer med NEC skjermen og hva dere ville ha valgt av de (prisen skal ligge mellom 3k og 4k) Takk Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ingen? Noen erfaringer med ergonomien til LG Flatron L246WH-BN Link? Lenke til kommentar
Sipper Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Skal også kjøpe ny skjerm. Enten Samsung eller Nec. NEC kan ikke heves/senkes https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 ok, da er NEC uaktuell. Vil man merke stor forskjell fra 1000:1 og 2000:1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå