Krisss Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kjempeskuffende!!! Nå har jeg i flere dager gått med et smil om munnen.... 12.03.2003 skal jeg få 2048 linje fra NGT.... trodde jeg. På kundesidene hos NGT stod det at jeg var klar for oppkobling med forventet leveranse 12.03. I dag hadde statusen skiftet til at det dessverre ikke kan leveres bredbånd til meg. Hvorfor i all verden får jeg da "JA!!! BESTILL!!" når jeg sjekker tlf nummeret mitt på NGT sine sider. Har nå sjekket alle som bor i samme gate og nabogatene - og alle kan visstnok få! Merkelig.. og innmari frustrerende. Trodde at det ikke var så innmari mye jobb for NGT å levere når jeg fra før har adsl fra Telenor. Får vel fortsette med 704 linja fra Telenor da. Flere som har opplevd å få beskjed om at levering er ok - men alikevel ikke? Og hvordan er det i Trondheim? Noen i Trondheim i området Buran-Møllenberg-Rosendal som har adsl fra NGT?? Lenke til kommentar
masoval Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Nedre Elvehavn har (ved Solsiden) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Leanger, ved KBS senteret har... Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Får beskjed om at jeg kan bestille adsl fra NGT på mitt telefonnummer. Bor på singsaker. Har bestilt 2048/640 linja (tilbud til ansatte/studenter ved ntnu), men det tar vel godt og vel en mnd til linja kommer . I mellomtiden får jeg slite med telenor 384/128 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 eg har fått beskjed om dette i stavanger. eg hadde allerede nextgentel fra før, og skulle flytte. bedre føre var, tenkte eg, og ringte kundeservice. joda, ikkeno problem, sentralen var utbygd og gull og grønne skoger. etter nesten 2 mnd, og ingen nextgentel linje, får eg en epost om at sentralen er full, og at eg ikke kan få alikevel. takk nextgentel, men hvorfor sjekket eg? :o nå skal eg flytte igjen, og ringer derfor rutinemessig nextgentel kundeservice og legger frem saken. :wink: joda, ikkeno problem, sentral utbygd. klok av feil sier eg at dette ikke alltid er tilfelle og om de kunne sjekke at det faktisk var kapasitet i sentralen også. noe som ikke var mulig, da måtte eg først legge inn en bestilling, deretter vente 1-2 mnd og få tilbakemelding. hvorfor skal det være så vanskelig, spør eg meg sjøl... men nextgentel leverer de feteste linjene da.. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå