gulfarge Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tenker å montere biltema sin ryggesensor. Noen som har brukt noen av biltema sine? Er litt usikker på monteringen. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tenker å montere biltema sin ryggesensor.Noen som har brukt noen av biltema sine? Er litt usikker på monteringen. Noen som har noen innspill? Jeg har montert noen av disse. og det er veldig plug and play. Liten stund siden nå, men skal se om jeg husker. Det er 4 sensorer, disse fester du i fangeren der du vil ha dem, (følger med borr) så er det en svart boks som alle sensorene skal kobles inn i, sensorene er merket med A,B,C og D. det er tilsvarende merker på den svarte boksen, så er det en liten "høyttaler" som lager pipelyden, hvor det er best og sette den må du nesten prøve deg fram til, gidder du og trekke den fram så mener jeg det er det beste. Denne har også egen inngang i den svarte boksen. Så i den svarte boksen er det en pluss ledning og en jord, den til jord finner du egnet plass på i karoseriet. og Plussen lodder du på ryggelysledningen. Så legger du det hele litt pent og stripser fast, så er det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå