Bebeluv Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som tittelen sier, hva hadde dere valgt av 2008 Accord, Avensis eller S40. Begrunn gjerne hvorfor osv. Takker for svar Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis ikke det har kommet en ny utgave av Avensis som jeg ikke har fått med meg så skjønner jeg ikke at noen gidder å vurdere en så gammel modell. En ny Accord er vel rett rundt hjørnet også da den nåværende har vært på markedet en god stund, ville i så fall ventet på den. Hvis ikke, S40. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 vent på den kommenda Accorden , honda = stil Lenke til kommentar
Carman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 AVENSIS Helt klart.. men hadde tatt MANGE andre før den da... men av de ville jeg tatt den så lenge det er den nyeste/nest nyeste modellen... forskjelden er lyktene forran og bak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det kommer vel mest an på hvilken du liker selv. Personlig finner jeg meg (i de du nevner) dårligst til rette i Avensis: Jeg er høy, og selv med førersetet i laveste posisjon, har jeg dårlig takhøyde. S40 (og V50, som ville vært aktuell for meg) er trang i både kupe og bagasjerom. I denne størrelsen ville jeg heller sett på Mondeo, Passat eller kanskje til og med Vectra. Dersom S40/V50 er aktuell i forhold til størrelse, er både Golf, Astra og Focus, og mange andre, også aktuelle. Men det var altså meg, det er til slutt du som skal velge din bil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå