hans2k Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du trykt på Show processes from all users ? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Finner kun mappen til combofix. Du skulle ikke lage noe mappe til combofix. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Dette postet jeg. Som det sies bruker cpu 50% må det nesten finnes prosesser som gjør dette. Endret 9. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Nå er jeg forvirret her, grafene sier 50% cpu forbruk, mens listen sier ledig systemprosess 97% Ja, er vista 64-bit Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ok kan du ta en rask test. Boot trykk f8 flere ganger,velg sikkerhetmodus. Se på det samme her. Så lager du en ny bruker i sikkerhetmodus. Logger deg på den ny bruker,se om det samme skjer her. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Skal gjøre det nå Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Samme greia med den nye kontoen, i sikkermodus brukte maskinen 40% da. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 LOL - må si mig enig med Sigma her SpeedFan måler og viser faktisk CPU usage På det skjermbilde som trådstarter poster, viser den - ja rigtig gættet - 0% (null prosent)!! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) som Hank2K sier, trykk for visning av prosesser for alle brukere. Det er godt mulig at noe bruker CPU-sykluser som ikke ligger innenfor din bruker, men som system eller en annen bruker. Det kan forklare forskjellen mellom prosesslisten din og grafen (som jeg mener skal vise totalen, inkludert fra alle brukerene). Det er sansynligvis en av dise prosessene på en av de andre brukerene eller system som går feil og looper. EDIT: Sorry, jeg ser at du allerde har satt på det valget. Hmmm... da må jeg nesten tro at det er snakk om en feil i hvordan taskmanager viser CPUbruken. -Stigma Endret 9. mars 2008 av Stigma Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Her må vi ha et annet verktøy. http://technet.microsoft.com/nb-no/sysinte...653(en-us).aspx Du får se om du finner ut noe mere her. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Den sier 50% den også jo! Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Ja da har du fått litt mere og gå etter. hardware interrupts http://en.kioskea.net/pc/interruptions-irq-dma.php3 Du må se på hardware det er en konflikt. Kunne du liste opp pc-oppsett. Endret 10. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du har et hardware problem , problem med en hardware driver. Kikk her : http://forum.sysinternals.com/forum_posts....3&PID=64927 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvor finner jeg ut hva som er konflikten? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg satte inn et Creative x-fi xtremegamer kort litt før jeg skiftet strømforsyning, men da var det jo ingen konflikter. Hjelper det å installere drivere på nytt? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) I've done it. It was an issue with the sound. In the device manager there is a device in System devices called Microsoft UAA Bus Driver for High Definition Audio. I disabled it and bam the interupt is gone. Hvor finner jeg dette i den norske versjonen av Vista? edit: beklager trippelpost Endret 10. mars 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du må se i enhetsbehandling. Kontrollpanel->system->maskinvare->enhetsbehandling Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Fjernet et program som heter AtiTooldriver. Den hadde et gult merket "!" i seg, men ser ikke ut til at det ble bedret noe. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Var det ingen konflikter før install Creative x-fi xtremegamer? Du vet at du må være nøye med drivere når du har 64bit? Ja samme det ta det bare ut se om det hjelper. Endret 10. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hvordan ser man om det er konflikter? Prøvde å deaktivere den, men cpu-bruken er den samme. edit: Ja, har passet på at driverne stemmer overens Endret 10. mars 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå