Moqien Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 PC-en funker helt fint UTENOM når jeg spiller Warcraft 3 TFT. Den hopper ut i power save mode etter litt tid i WC3 kan ta 2min kan ta 2timer... skjermen slår seg av å det kommer opp "power save mode" mens resten står å går, jeg prøver å komme meg inn igjen men det er akkurat som at PC-en er avslått men den er ikke det ? Det er ikke laptop å har vært å skjekka strøm instillingene i ctrl panel men ingenting å fixe på der.... Er det hardware lr PC-en ? Var slik før og etter formatering... Noen idè ? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er nok skjermen din som går i "Power-save mode", ikke PCen. Prøv med en annen skjerm og se om samme problem oppstår. Lenke til kommentar
Moqien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 nei er nok ikke skjermen for musikken stopper og det blir akkurat som om PC-en skulle blitt slått av bortsett fra at du kan høre at den er igang, vifte etc Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sjekk alt av vifter (kabinettvifter og skjermkortvifte) for støv. Det kan være et temperaturproblem også. Hent også ned UltimateBootCD (www.ultimatebootcd.com), og kjør bla. Memtest86+ i noen timer - det vil avdekke eventuelle RAM-feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå