johan1 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hvordan gjør man rabona skuddene høye og lange? hvordantreffer man med vrista jeg treffer bare med tåa har noen bilder av når man treffer riktig Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 alle spørsmål er om rabona Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er også interessert i dette hvis noen har en tegning om hvordan beinet ditt burde være proposjenert i forhold til ballen for at man treffer med risten. Når det gjelder høyde så har det vel med hvor mye du lener deg tilbake og hvor hardt du treffer. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kanskje videoen kan hjelpe deg? Goscinny Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 den har jeg sett men får ikke til treffet på ballen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 den har jeg sett men får ikke til treffet på ballen Du må være myk for å utføre en perfekt rebona. Bare øv og øv, så blir du gradvis bedre skal du se. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 De fleste hevder jo at det faktisk ikke har noe med hvor myk du er, men med MYE øvelse og plassering av føttene. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hvor lenge må jeg trene for å få det rette treffet hvordan kan trene for å bli myk Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hvor lenge må jeg trene for å få det rette treffethvordan kan trene for å bli myk Tren rebona! Jo mer du trener dess mykere blir du. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Slenger meg på at her er det kun trening som gjelder. Jeg har øvd en del på å ta rabona'en med venstre (er høyrefotet), og nå begynner det å komme seg. Dog har jeg ikke trent på å ta den med høyrefoten, så den e bortimot "død" når jeg prøver med den Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er lettest å ta skuddet med venstrefoten, eller? Goscinny Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er lettest å ta skuddet med venstrefoten, eller? Goscinny De er inviduelt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Individuelt i forhold til høyre- og venstrebeinte, eller varierer det også innenfor høyrebeinte? Det føles bare mest naturlig å skyte med venstre for min del, men nå skal jeg prøve å huske å skyte med høyrebeinet. Skyter vanligvis bare med høyre ... Goscinny Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 jeg synes Rabona er deiligst å prøve å gjøre med venstre (det samme med hocus pocus btw), men har fått det til med høyre et par ganger men ikke med venstre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 De er inviduelt ifra person til person hva man liker best. Hucus pocus (som nevnt) er mye de samme. Man må vere myk og øve MYE. Det er forresten en av de mest effektive fintene jeg vet om. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skyter med høyre beinet og rabona med høyre beinet merkelig nok. Hva er "hocus pocus"? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skyter med høyre beinet og rabona med høyre beinet merkelig nok. Hva er "hocus pocus"? http://www.youtube.com/watch?v=gEWJI8anFTM Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skyter med høyre beinet og rabona med høyre beinet merkelig nok. Hva er "hocus pocus"? http://www.youtube.com/watch?v=gEWJI8anFTM Jeg kaller det for "Zlatan bak standfoten" siden jeg ikke visste hva det het. Takk for svar! Jeg tar den forøvrig med høyre den og. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 1. hvor lenge må jeg trene for å få det rette treffet2. hvordan kan trene for å bli myk 1. Du må trene 4 dager og 56 min og 12 sek for å treffe det. Etter det er du proff... 2. Trene? Jeg ville strekket ut hvis jeg var deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå