Gå til innhold

World of Warcraft humor

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest noen biter på humor delen der enkelte har postet WoW humor (som jeg personelig har død av latter på) men fått tilbake at det ble for internt, tenkte jeg at vi får holde vår lille interne humor her, midt i alle seriøsitets snakket om utstyr og class.

Så ganske enkelt, WoW humor, bilder, tegneserier, filmer ja you name it. Internette er fult av det so share it :)

Mitt bidrag for kvelden:

Vil gjøre oppmerksom at dette er humortråd og ikke noe seriøsitetstråd. Ta ikke alt seriøst og la oss forsøke å holde krangling og uenigheter til andre tråder her inne, er alt for lite humor ute å går her på denne delen av forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. :D

whispra deg selv?

Først og fremst, det er ikke meg. For det andre; vet ikke om du har problemer med å lese, men [W To] og [W From]?

Poenget var vel, som jeg forstod det slik:

Om en horde skriver lol, så blir det "kek" for alliance. Så han trodde da at, siden han andre sa kek, at han var horde! :D

Lenke til kommentar

Altså, se litt på trekkene:

#1 Cinematic intro, snakker med Thrall. Orginalt? Nei. Det er poenget. Det som ytterligere ironiserer poenget er den røtne engelsken og bruk av lowercaps.

#2 Vill zooming inn og ut, tilt-effekter på skjermen, glow og andre forstyrrende skjermelementer. Sett det før? Det er poenget. Ironiserer alle de haugene med dårlige pvpfilmer der ute.

#3 Åpner med å unnskylde seg at det er hans første - for å gjøre forventingene lave. Ironiserer ytterligere alle idiotene som filmer seg selv vise ~average skill.

#4 Random ganking i AV. Imponerende? Nei. Hvor mange andre pvpfilmer har du ikke sett hvor det samme er handlingen? Nemlig. Irony. \o/

#5 "Men hva med world-pvp-filmer?" samtidig som han direkte hendvender seg til publikum. Joa. Sett det før. Og hva består gjerne slike filmer av? Jo, nettopp ganking av randoms.

#6 Naked rogue vs. high warlord mage. Joda, masse info om fiendene blir vist på forhånd. Tas åpenbart ved overraskelse, massive fordeler. Ironisering av slike gankevidoer.

#7 Nu-metall! Hallo, alle elendige pvpfilmer har følge av dette.

#8 "I miss u 2pac bro" - Igjen, hendvendelse til noen/noe som ikke har noe med filmen å gjøre overhodet.

#9 "Ugh, my mom came into the room, sry" - igjen, ironisering av antallet latterlig dårlige pvpfilmer.

#10 Bruken av Unreal-effekter. Sett det før? Jess.

#11 Hey, no forcefields!

#12 Vel, rulleteksten på slutten taler for seg selv.

Dette er for å nevne noe.

Somethingawf > All.

Lenke til kommentar
Altså, se litt på trekkene:

#1 Cinematic intro, snakker med Thrall. Orginalt? Nei. Det er poenget. Det som ytterligere ironiserer poenget er den røtne engelsken og bruk av lowercaps.

#2 Vill zooming inn og ut, tilt-effekter på skjermen, glow og andre forstyrrende skjermelementer. Sett det før? Det er poenget. Ironiserer alle de haugene med dårlige pvpfilmer der ute.

#3 Åpner med å unnskylde seg at det er hans første - for å gjøre forventingene lave. Ironiserer ytterligere alle idiotene som filmer seg selv vise ~average skill.

#4 Random ganking i AV. Imponerende? Nei. Hvor mange andre pvpfilmer har du ikke sett hvor det samme er handlingen? Nemlig. Irony. \o/

#5 "Men hva med world-pvp-filmer?" samtidig som han direkte hendvender seg til publikum. Joa. Sett det før. Og hva består gjerne slike filmer av? Jo, nettopp ganking av randoms.

#6 Naked rogue vs. high warlord mage. Joda, masse info om fiendene blir vist på forhånd. Tas åpenbart ved overraskelse, massive fordeler. Ironisering av slike gankevidoer.

#7 Nu-metall! Hallo, alle elendige pvpfilmer har følge av dette.

#8 "I miss u 2pac bro" - Igjen, hendvendelse til noen/noe som ikke har noe med filmen å gjøre overhodet.

#9 "Ugh, my mom came into the room, sry" - igjen, ironisering av antallet latterlig dårlige pvpfilmer.

#10 Bruken av Unreal-effekter. Sett det før? Jess.

#11 Hey, no forcefields!

#12 Vel, rulleteksten på slutten taler for seg selv.

Dette er for å nevne noe.

Somethingawf > All.

Joda, men jeg (merk: jeg) synes den er latterlig.

Lenke til kommentar
Latterlig bra. :w00t:

Btw, du vet signaturen din. Den med helst sword. Jeg leste gjennom den i sta. Han mener ikke at han skal gå ass med sword. Men han vill helst ha en specc for sword..

Edit: Virker værtfall slik, er ikke sikkert det er slik han mener..

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...