Nichlas Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Men utrolig kjipt med onecall er at du har overhodet ingen oversikt hvor mye du har brukt av ringe minuttene og sms.Du får jo full oversikt på One Calls "Mine sider". Er jo bare å klikke deg inn på "samtalespesifikasjon" som ligger i fakturamenyen. Der får du komplett oversikt over bruk av sms, mms, gprs og ringing (men den er noen timer på etterskudd)... Endret 15. mai 2008 av Nichlas Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Jeg skjønner ikke fakturaen, noen som gidder forklare? Edit: tror jeg skjønte det.. Endret 17. mai 2008 av Konstantin Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 På min side jeg er jeg meget fornøyd. Jeg har to One Call kort som gir 4 timer gratis ringetid i måneden. Telleren på mobilen viser hvor mye jeg har brukt, dataoppkobling mot tableten fungerer utmerket på edge, og jeg har strengt tatt bare hatt et problem med å ringe ut, noe som varte like lenge som det tar å legge på og ringe opp igjen. På en annen side; jeg skal innrømme at problemene her kan være mye verre for de som bare har One Call. Siden jeg sender drøye 1000 sms i måneden så bruker jeg Freetext hos netcom på hovednummeret, og har dermed ikke særlig problemer Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 OneCall abonnementet mitt ble aktivert klokken 03:00 i natt som avtalt. SMS fungerer helt topp. Merkelig kundeservice, men ellers er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå har jeg portert vekk fra OneCall pga 1 grunn. -iPhone. Må si at min tid i selskapet har vært velsignet med lave priser og god service. Har absolutt INTET å klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå