unTech Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei sann:) Holder på og lage en enkel nettleser som jeg har gjort en rekke ganger.. Men denne gangen kunne jeg visst ikke bruke .navigate Noe jeg har gjort hver gang. Noen som vet hva problemet kan være. noe jeg har glemt eller oversett? Eller har det bare noe med noen innstillinger og gjøre? Lenke til kommentar
unTech Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) skriv koden du bruker her numtabs = 1 CurrentBrowser = 1 Load browser(1) SelectedTab = 1 btab.Tabs(1).Tag = 1 ResizeNew browser(1).Visible = True browser(1).Navigate StartUrl Og når jeg da starter programmet, kommer det opp en feil melding om at "method or data member not found" Endret 10. mars 2008 av unTech Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er browser(1) en Webbrowserkontroll, eller en Form? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ehhm, er dette vb? Ja, er dette VB ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ehhm, er dette vb? Ja, er dette VB ? Hei. Har du den koden øverst? Du må nok ha den inne i feks Form_Load() Browser.navigate "www.google.no" End sub Den kan ikke stå alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå