morgas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg skal montere rattkonsoll og kontrollboks på min pioner13,med 9,9 yamaha 2005 mod. Dette har jeg ikke gjort før,så jeg kunne tenkt meg en monterings anvisning,spesielt for montering av kontroll boks,og det settet for å klargjøre motoren for kontrollboks. Fikk en pose med masse små deler i dette settet for å klargjøre motoren.. noen som har F.eks et bilde av en slik motor som er klargjort så jeg har noe å gå etter? Ellers tar jeg imot alt av tips om montering av både ratt og kontrollboks da jeg er ganske fersk i dette. Håper på svar. thomas Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Montering av sett for kontrollboks til motoren din går veldig greit, det meste er veldig logisk og passer vel egentlig kun sammen en måte. Om du kan montere styringen gjennom "styrerøret" på motoren framfor brønnbeslag er dette en klart finere og lettere løsning, og dessuten mye mer holdbar. Men styrekonsoll og brønnbeslag er kanskje allerede montert? Husk for all del og sett inn alle deler med fett, bortsett fra selvtrekkskruene som må settes inn med sikaflex om de går inn i dobbeltbunn eller andre steder det ikke skal trenge inn vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå