Gå til innhold

Nokia N95 rar oppførsel

Anbefalte innlegg

Jeg får starte fra starten da. Igår var jeg ute med noen venner. Jeg snakket med en kompis av meg rett før jeg kom hjem. Telefonen fungerte da akkurat som den skal. Jeg kom hjem, gikk å la meg, plugga telefonen til laderen å sovna. Når jeg da våknet dagen etter stod det at jeg hadde et par ubesvarte anrop og 1 ny melding. Å når jeg da skulle sjekke hvem som hadde ringt å sånt å skulle taste sikkerhetskoden fikk jeg bare feil kode hele tiden. Så jeg tenkte at det sikkert bare var noe tull med den, jeg tok derfor ut batteriet å satte det inn igjen. Skrudde på telefonen og de øveste tastene begynte å lyse, men skjermen forble svart. Plutselig kom det fult av hvite streker med gradering til svart i endene. Disse strekene hoppa frem å tilbake på skjermen tilfeldig. jeg tok da ut simkortet og batteri å sånn å la den fra meg i deler. Etter 5 timer som den bare hadde liggi å slappa av skrudde jeg den på igjen. Men det samme skjedde. Så jeg ga den et litt kraftig slag i siden, skjermen skrudde seg da på å NOKIA logoen kom opp. Så fikk jeg beskjed om å taste sikkerthetskoden. Men fikk bare feil igjen. Men da la jeg merke til at 8 tallet ikke fungerte. Men de andre tastene fungerte. Hva kan være feilen?

PÅ forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...