Baalzamon Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...EFA6E2F5577CE76 Hmmm.. hadde egentlig tenkt meg gf fx 5800 ultra til gainward jeg da.. ettersom ti 4600 korte mitt gikk til helv**e og fikk igjen penga for det.. og da er det ikke så stor forskjell i pris ettersom ti4600 akkurat hadde kommet... men nå er jeg ikke så sikker lenger Men... noen forslag til hvem skjermkort som kan lønne seg i dag.. med tanke på fremtidige spill.. eller noen som vet/hørt datoen får nye radeon? Står sikkert her en annen plass også... men kunne jo spørre etersom jeg legger inne et skriv... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ati skal være ute med nye kort først i Mars,men tenker det blir April her til lands før vi ser dem. Det lureste er å vente litt til de nye kortene er lansert siden dem sikkert kommer til å sette ned prisene på de som er. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det er i hvertfall en ting jeg liker: Kun en ting ser egentlig ut til å være sikkert i dette markedet nå: Konkurransen vil være sterkere enn vi har sett på flere år. Dette igjen kan føre til mer ressurser til utvikling og lavere priser på produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå