AKor Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hei Har innstalert Vista theme i XP, men det fungerer ikke, men hvis jeg høyreklikker på startlinja, så kommer det opp en boks, og i den så er startlinja som i vista.. Hvordan innstalerer jeg themes? Er det noen som har en bra side med vistathemes og som kan prøve å gi en fremgangsmåte på hvordan jeg skal innstalere det? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vista Transformation Pack kan hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Vista Transformation Pack kan hjelpe deg med det. Takk for svar, det fungerer bra : ) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 VTP funker greit her også Men jeg sitter med den gamle versjonen, versjon 6 tror jeg. Er det mulig for meg å oppgradere til versjon 8? Er veldig redd for å ødelegge maskinen. Burde det gå greit om jeg avinnstallerer i safe mode for å så innstallere den nye versjonenen mens jeg fortsatt kjører safe mode? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg sjekket litt rundt på forumet til VTP og det ser ut til at du bare trenger å avinstallere VTP på normalt vis for deretter å legge inn den nye utgaven. Jeg har imidlertid ingen erfaring med dette programmet selv, så du kan jo eventuelt starte en tråd på forumet deres for å være helt sikker. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Takk. Tok en titt på forumet dems, men fant ikke helt svaret jeg ville ha. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 http://www.jcxp.net/forums/index.php?showf...r=all&st=30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå