fredderen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Et av mine første bilder med digital speilrefleks. Syns selv det er ganske bra ! Kamera: Canon Digital Rebel XTi Blender: 5.6 Iso: 800 Lukker:1/10 Endret 9. mars 2008 av fredderen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Et av mine første bilder med digital speilrefleks. Syns selv det er ganske bra ! Kamera: Canon Digital Rebel XTi Blender: 5.6 Iso: 800 Lukker:1/10 1. Resize bildet. 2. Rebel XTi heter det i USA, resten av verden heter det EOS 400D Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Et av mine første bilder med digital speilrefleks. Syns selv det er ganske bra ! Kamera: Canon Digital Rebel XTi Blender: 5.6 Iso: 800 Lukker:1/10 1. Resize bildet. 2. Rebel XTi heter det i USA, resten av verden heter det EOS 400D Når du først kommenterer så kan gjerne gi litt kritikk.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Et av mine første bilder med digital speilrefleks. Syns selv det er ganske bra ! Kamera: Canon Digital Rebel XTi Blender: 5.6 Iso: 800 Lukker:1/10 1. Resize bildet. 2. Rebel XTi heter det i USA, resten av verden heter det EOS 400D Når du først kommenterer så kan gjerne gi litt kritikk.. Hvis han har litt treig linje så kan han gjerne gjøre det etter min mening. Å legge ut så store bilder er "dårlig folkeskikk" her på akam, så det må man gjøres oppmerksom på. Han har sikkert ikke giddet å vente på at bildet kom ned. Det gjorde jeg, for linjen jeg sitter på er rask nok. dessverre må jeg si at jeg synes bildet er litt billig. Det er litt for enkelt å finne en stilig ting å ta bilde av, for så å gi det en arty s/h konvertering. Jeg ser ingen forsøk på komposisjon her, bare en oppstilling. Derfor blir det for lettvint til at jeg bryr meg noe særlig. Beklager, men jeg ser rett og slett ikke noen tanke i bilde ut over det å gjøre bakgrunnen uskarp for å isolere objektet. Ut over det virker det bare som om du har tatt bildet av noe som tilfeldigvis stod på bordet, uten å tenke noe mer over det. Ta med det "nøstet" et annet sted, og bruk det som et spennende fokuspunkt i en annen kontekst. Det finnes utallige spennende ting du kan gjøre med det i steden for å bare midtstille det mot en nesten utvisket bakgrunn. Litt mer tanke og bevisst handling er det jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå