Netti90 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) hei Jeg har et Nvidia Geforce 7900GS (600mhz kjerneklokkehastighet) ("lagd" av XFX) og Jeg lurer på om temperaturene på idle og load er såpass høye at kortet kan ta skade av det. Idle temperaturen ligger på rundt 60 grader, og load temperaturen ligger på rundt 80 grader... jeg har originalviften (den fra xfx som var på kortet når jeg kjøpte). I tillegg har jeg en kabinettvifte med valgene low, medium eller high styrke. Jeg pleier vanligvis å ha den på low, siden den støyer en del på høyere nivå. hvis jeg tar den viften på medium synker tempen på GPUen med 2-4 grader... (rundt 57 idle og 77 load) spørsmålet er om temperaturen er såpass høy at jeg bør gjøre noe med det? Endret 9. mars 2008 av Netti90 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 det er vel heller normale temperaturer... Lenke til kommentar
Netti90 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 ok, takk for svar Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 mitt gamle XFX alpha dog 7900GT hadde i alle fall temperaturer fra 55-90*C med stock kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå