Gå til innhold

Slette alt på pc`en - god som ny ?

Anbefalte innlegg

ja, jeg hart tenkt å slette alt på pcen, altså få den tilbake slik den var ny. Jeg har en azus 5720 ZG med vista. Husker jeg tok sikkerhetskopier på noen cd`er. hvordan gjenopretter jeg fabrikkinstillinger (hvis det er det det heter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry acer. Så jeg setter i de sikkerhetskopiernings cd`ene jeg lagde? fikk ikke med noen vista cd..

Start maskinen på nytt. Så trykker du "Alt+F10 når Acer-logoen kommer opp. Da vil maskinen reinnstallere alt, og maskinen blir slik den var da du kjøpte den.

Har samme maskin selv.

Lenke til kommentar
Ja, bare husk å ta backup av viktige filer på maskinen før du gjør dette.

atlef.

Kan nevne at det er kun "ACER (C:)" som blir berørt. Alle programmer som er innstallert i tillegg må også reinnstalleres. Musikk, bilder, film osv på "DATA (D:)" beholdes.

Lenke til kommentar
Ja, bare husk å ta backup av viktige filer på maskinen før du gjør dette.

atlef.

Kan nevne at det er kun "ACER (C:)" som blir berørt. Alle programmer som er innstallert i tillegg må også reinnstalleres. Musikk, bilder, film osv på "DATA (D:)" beholdes.

Ok, tusen takk for hjelp :)

Tar å brenner det jeg har brukt for nå, så skal jeg gjøre det :)

Blir deilig å få fjerna alt tullet jeg har, skal være mer forsiktig i framtiden...

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
sorry acer. Så jeg setter i de sikkerhetskopiernings cd`ene jeg lagde? fikk ikke med noen vista cd..

Start maskinen på nytt. Så trykker du "Alt+F10 når Acer-logoen kommer opp. Da vil maskinen reinnstallere alt, og maskinen blir slik den var da du kjøpte den.

Har samme maskin selv.

jeg har en acer aspire 5737z hvordan kan jeg få slettet alt uten om vista? (den jeg fikk med) fikk ikke noen cd (har instalert win7 i ettertid, fikk av en kompis) men går det??

jeg vet egentlig hvordan man gjør det men jeg vill være sikker på at jeg ikke ødeleger den enda (skall kansje selge)

Endret av PRiDE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...