Pallantir Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg må sende et hovedkort til en nettbutikk i USA, og det veier drøye 1,5 kilo, så det koster 380 kroner å sende det med Posten (den statlige, norske). Er det noen måter å gjøre det billigere på, med flyfrakt? Det haster så pass at båtfrakt ikke er aktuelt. På forhånd masse takk! Lenke til kommentar
toneta Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 kan vel sende det som brev i steden for pakke siden det veier under 2 kg. http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjene...orto?tab=Priser Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Den var lurifax! Takk! Tenkte ikke på det, jeg... Jeg trodde grensa gikk med 1 kg til USA. Edit: Forresten, et lite problem med det. Jeg burde sendt det på en måte som har kvittering. Jeg får se litt på rekommandert. Edit 2: Med rek og B-post går den over på maks ti dager med leveringsbekreftelse for 325, så den store forskjellen blir det ikke. Men noen kroner er det jo å spare! Endret 9. mars 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå