Gjest denbløteanden Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Heisann... Har lest igjennom mange innlegg om svette, og virker som om mange/de fleste har svetteproblemer under armene. Dette er ikke ett problem hos meg, men på ryggen og føttene blir jeg fort klam. Og i skrittet/rumpa blir det enda verre, ser ut som om jeg har tisset meg ut ganske så ofte. Som dere skjønner er dette ett ganske ubehagelig problem! Og lukt følger selvfølgelig med, så på slutten av arbeidsdagen prøver jeg å holde avstand til kolleger pga lukt fra skritt og føtter... noen tips? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Anbefaler å gjøre følgende, på morningen tar du en dusj, bruker en ordentlig deo og bruker en spray på føttene, da tror jeg det vil være mye lettere. Om jobben din er veldig fysisk så bør jo ikke det være noe overraskelse at du blir svett. Endret 9. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Gjest svettemann Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "Lider" av samme problem, utrolig flaut. Lukter noe sinnsykt fra baken.. Det med å dusje om morgenen hjalp ikke stort for meg, da svetten kommer nesten rett etter at jeg har sett meg ned.. Hvis du finner ut noe, skriv her plz. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Svetten kommer tilbake såpass fort? Høres ganske ekstremt ut, anbefaler da å kontakte en lege for råd og veiledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå