Gjest HenrikGjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er en jente som jeg brukte å gå på ungdomskole med. Vi små flørtet alltid og jeg merket at hun likte meg, hvertfall personligheten. Ungdomskolen var over og vi begynte på videregående skoler. Vi snakket ikke med hverandre på nesten 1 år, men de gangene vi møttes på bussen osv, var det fremdeles den samme latteren og blikket hun ga meg. Hun var fremdeles veldig i møtekommende og glad når jeg snakket med henne. Jeg reiste til England for et år og jeg har ikke snakket med henne mye over nett, men nå i det siste har vi endelig begynt å snakke igjen. Merker at når vi først snakker over msn så er hun veldig aktiv og virker på en måte som hun liker å ''endelig'' snakke med meg igjen. Hun snakker hele tiden om tiden på ungdomskolen og hvordan hun savner det. Hun har hatt noen kjærester i mellom tiden, men det virker fremdeles som vi har den gode kjemien. Spørsmålet er om hvordan jeg skal tre frem? Hvordan kan jeg vite om hun liker eller vil ha meg? Hvordan skal jeg vise at jeg vil ha henne? For det er kun over MSN jeg har mulighet til å kontakte henne. Jeg har hatt noen kortvarige forhold, men er ikke akkurat veldig erfaren i forhold og har ikke den store selvtilliten. Det er en pen jente. så er redd om jeg venter for lenge så er det for sent. Vet dette ble et opphakket og rart innlegg, men kan noen prøve å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Gje ho kompliment, og sjå om du får nokre tilbake. Men sjølvsagt berre dersom det passar seg, og i rett samanheng Lenke til kommentar
Gjest HenrikGjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Problemer er at det sjeldent passer inn, vet ikke hvordan jeg plutselig skal få det inn i en av samtalene... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Då kan du starte eit nytt samtaleemne om eitt eller anna. Planlegg nokre kompliment før du snakkar med ho, og prøv å pensle deg gradivis inn på desse. Dersom ho har webcamera, kan du jo spørje om ho vil setje det på. Når ho dukkar opp på skjermen, kan du jo kommentere utsjånaden litt. Er ho open for grov humor? Dersom de begge er det kan det kanskje vere ein fordel, men ver forsiktig slik at du ikkje vert oppfatta som ein pervers idiot... Lenke til kommentar
Gjest HenrikGjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei ikke akkurat grov humor som passer henne, er mer en ''ordentlig'' jente om du forstår. Kan vel prøve tipsene dine, takker for hjelp. Andre som har forslag også? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 For å svare på topic. Jenter er vanskelige, mange av mine venninener flørter, gir komplimenter, kyss på skinnet osv uten at det ligger noe i det. Så det at hun liker deg kan du vel ikke være helt sikker på. Men for all del, virker som du har gode odds. Nå veit ikke jeg hvor gammel du er ,men du kan prøve å invitere henne med deg hjem å se en film, eller be henne med på en fest. Muligens det vil hjelpe til med å bryte isen. Ihvertfall lykke til Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Best å prøve seg fram og ikke bli for opphengt i hvordan det går med hver enkelt. Det viktigste er at du gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå