Amberlamps Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har problem med trådløst nettverk på bærbar pc. Det funker helt fint når jeg kobler til med kabel, men altså ikke trådløst. Det står at signalet er UTMERKET og det kobler seg opp med en gang. Men det viser ikke at noen pakker blir sendt. Har prøvd litt forskjellige innstillinger men ingenting ser ut til å hjelper. mvh HighlineDSG Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva med kryptering i router? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Hva med kryptering i router? Hva skal jeg gjøre der? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Beklager at jeg skrev litt knapt... Er nettverket ditt kryptert? Dette finner du ut i routeren under Wireless/WLAN. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Moderator kan bare ta vekk tråden. Det var hos onkelen min jeg prøvde og kan ikke så mye med tinga hans. Men naboen som er sånn internettfyr skulle fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå