arcanum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå på slutten av vinteren begynner det å bli lite å gjøre på for min del. Noen som vet om noen gøye hobbyer eller ting å gjøre på som ikke er basert på været? Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kommer an på hva du vil gjøre da.. Hobbyer du kan drive på med alene, med venner o.s.v.. Selv trener jeg tae kwon do året rundt, og har gjort det i 3 år nå. :!: Kjempeartig! Og du har hele tiden mål og strekke deg etter.. Pensum og slikt som du skal kunne til neste graderingen din.. Dessuten er det godt miljø i tae kwon do klubbene Alle er hyggelige mot hverandre. Eller så kan du jo lese bøker og sånt da.. Endret 9. mars 2008 av SSGXD Lenke til kommentar
arcanum Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Spiller allerede endel data, vil prøve noe litt mer konstruktivt. Og sport er jeg egentlig ikke så veldig glad i heller :/ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spiller allerede endel data, vil prøve noe litt mer konstruktivt. Og sport er jeg egentlig ikke så veldig glad i heller :/ Kor gamal er du? Når eg var mindre dreiv vi som oftast med fantestykkje rundt om i bygda Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lær deg og spill gitar, eller et annet intrument Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå