adde_spillegal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har fått meg Bioshock, og fikk meg et lite shock(XD). Musa så jeg ikke på menyen, og spillet så midt sagt j***** ut. Fant ut at jeg måtte oppgraredere skjermkortet mitt. Men skjønte at det blei problemer. Har Dell Inspiron 1501 med ATI kort. Men skjønte (trur jeg) at det var i hovedkortet, og jeg ikke for oppdatert driveren. Så mitt spørsmål er, er det ikke mulig og oppgradere driveren? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ånsker deg først og fremst lykke til med å spille bioshock på en bærbar. de er ikke ment å spille på så sant du ikke har en til bla gaming som kanskje koster 12-15 000, bioshock krever ganske mye ang grafikk så det blir nok håpløst uansett. mulig eg tar feil men....... anyway så gå inn på dell sine hjemmesider og let etter drivere for hovedkort og skjermkort Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Minimum systemkrav angaende skjermkort til Bioshock. Din PC inneholder mest sannsynlig ett ATI Xpress 1150 256MB HyperMemory (Integrated graphics. Bioshock st0tter ikke dette grafikk brikkesettet. Systemkrav fra wikipedia. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 minimumskrav ja. ergo får man det kanskje til å flyte men kan ikkje ha høy oppløsning på skjerm feks eller andre detaljer så då blir det god flyt kanskje med dårlig grafikk Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har mest sannsynlig samme intengrerte skjermkort som deg adde_spillegal. For det første er det skjermkortet er bare for jævli, greier ikke å spille BF2 på LOW, og 800*600 i oppløsning Det kan jo seff hende at det blir litt bedre hvis du oppdaterer driveren. Bare gå inn på AMD sine hjemmesider og videre på ATI, så søker du bare til du finner den riktige driveren til skjermkortet. Jeg har selv bestillt en Dell XPS m1530, så nå blir det ikke mer lagg på meg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå