Max_Drunk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Har en Hp dv9312eu med Linux Ubuntu 7.10 på (gikk lei av å finne drivere å hærje med Xp). Alt funker som det skal...nesten. Trådløst funker helt fin så lenge det er passorbeskyttet. Men når jeg skal koble meg på et usikkret nettverk så sliter den. Broadcom driver er også innstalert.Er det noen innstilinger jeg må gjøre for å få det til? På feks Vista er det bare å koble seg på. Endret 9. mars 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bruker du driverne som kom med Ubuntu eller har du valgt Ndiswrapper? Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 alt jeg har gjort er å kjøre en oppdatering og innstalert skjermdriver. så hvis jeg innstalerer Ndiswrapper så går det? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Med Ndiswrapper kan du benytte Windowsdrivere i Linux, noe som gir bl.a. full hastighet på Broadcomkort, som normalt ikke støtter mer enn maks. 11 Mbit/sec med driverne som ligger i Ubuntuinstallasjonen. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 ok.da prøver jeg det. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå