Gå til innhold

Den lille Kødde ringings tråden.


Anbefalte innlegg

Kunne ikke finne noen tråder om kødderinging her så jeg lagde en.Her kan dere fortelle om de morsomste gangene du har kødderingt.Jeg begyner

Tlf samtale med 1881 Meg:Hallo er dette Peppes Pizza? 1881:Nei det er det ikke. Meg:Jeg skal ha 3 Peppes filmdealer og 10 plasker med Cola! 1881: hvor holder du til jeg skal sette deg over. Meg: Nei jeg skal faen ikke settes over bare gi meg Pizzane! 1881:Vi selger ikke pizza,men vi kan sette deg over til Peppes. Meg:Hvor har jeg kommet hen nå? 1881:Du har kommet til 1881. Meg:Okei Gi meg en kebab da for faen! Og så la jeg på

Har også hatt de morsomt med å ring den gamlel lærern min osv. Så fortell deres historier!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ringde nokre polakkar som tar på seg malarjobbar her i området. Dei fekk adressa til læraren min, med beskjed om å male huset rosa ;) Dette skulle ikkje vere noko problem, knota dei på engelsk :p

Jammen kult å få folk som prøver å tjene til livets opphold å gå til innkjøp av rosa maling, organisere alt, ta med utstyr og så finne ut at de har sløst all tiden på noe en fjortiss synes var utrolig morsomt. Håper du fikk deg en god latter på deres bekostning. Du ruler!!!

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Jammen kult å få folk som prøver å tjene til livets opphold å gå til innkjøp av rosa maling, organisere alt, ta med utstyr og så finne ut at de har sløst all tiden på noe en fjortiss synes var utrolig morsomt. Håper du fikk deg en god latter på deres bekostning. Du ruler!!!

 

No er det riktig nok nokre år sida dette skjedde då, og skal ikkje sjå vekk ifrå at eg var litt fjortiss ;) Men desse polakkane er ikkje særleg populære her heller, fordi dei stel alt som ligg laust på folk sine eigedomar. Syklar til dømes.

Lenke til kommentar
Jammen kult å få folk som prøver å tjene til livets opphold å gå til innkjøp av rosa maling, organisere alt, ta med utstyr og så finne ut at de har sløst all tiden på noe en fjortiss synes var utrolig morsomt. Håper du fikk deg en god latter på deres bekostning. Du ruler!!!

 

No er det riktig nok nokre år sida dette skjedde då, og skal ikkje sjå vekk ifrå at eg var litt fjortiss ;) Men desse polakkane er ikkje særleg populære her heller, fordi dei stel alt som ligg laust på folk sine eigedomar. Syklar til dømes.

Sant nok. Best å dra de alle over en kam

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis så film i helga, og det endte med at vi bare begynnte å tulle ringe!

 

Først ringte vi en vi kjenner på 18 (vi er en del mindre) ( M = Meg | H = Han vi ringte)

 

M - Karru vil?!

 

H - Hva jeg vi? Det er jo du som ringer meg..

 

M - Jaja, det gleemte jeg! Jeg har bruk for litt joikaboller...

 

H - Jaha? Hva i *Piip* har jeg med det å gjøre?!

 

M - Jo, jeg kunne trengt at du kjøpte meg dopapir, du skjønner vel at jeg må på dass før jeg kjøper joikaboller!

 

H - Jeg hører at det er deg! Dæven, du får bank!

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Jammen kult å få folk som prøver å tjene til livets opphold å gå til innkjøp av rosa maling, organisere alt, ta med utstyr og så finne ut at de har sløst all tiden på noe en fjortiss synes var utrolig morsomt. Håper du fikk deg en god latter på deres bekostning. Du ruler!!!

 

Det er sånne som deg som tar livet av internettet mitt. Og grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en måned eller to. Slutt å tenke så nestekjærlighets-aktig. Takk.

Lenke til kommentar
Tlf samtale med 1881

Morsomt? Heller tragisk. Hva er det som er morsomt med å late som du har kommet til Peppes i stedet for 1881, irritere alle og samtidig banne? Hva får deg til å tro at det er morsomt? Det som er morsomt med å tulleringe til andre, er å få den du ringer til å bli lurt, ikke irritere og gjøre narr av de på den måten du gjør.

Lenke til kommentar

Fra vi var mindre: Kameraten min pleide å finne et nr i katalogen, jeg snakket. Jeg så aldri nret han tastet, og dette er fra dagen før vi sluttet for godt.

 

Andre enden: Hei, du er kommet til politiet (noe slikt hvertfall)

Jeg: He..oi...politiet? Seriøst?

 

Jeg ser bort på kameraten min med store, sinte øyne :p

 

Politidamen: Ja, hva kan jeg gjøre for deg?

Meg: Ehm...nei sei det...tror vi har ringt litt feil nr du gitt.

Politidamen: Dere tulleringer vel ikke? Dette er alvorlig!

Meg: Eh...nei...jo..njaa...vi bare tulla litt...skal ikke gjenta seg.

 

 

Så la jeg på å var livredd i 2 dager etterpå for å få fengsel :p

Lenke til kommentar
Jammen kult å få folk som prøver å tjene til livets opphold å gå til innkjøp av rosa maling, organisere alt, ta med utstyr og så finne ut at de har sløst all tiden på noe en fjortiss synes var utrolig morsomt. Håper du fikk deg en god latter på deres bekostning. Du ruler!!!

 

Det er sånne som deg som tar livet av internettet mitt. Og grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en måned eller to. Slutt å tenke så nestekjærlighets-aktig. Takk.

Ja, begyn å grin

Lenke til kommentar

Etter en kvikk intern diskusjon er vi kommet til at vi ikke ønsker at forumet brukes til å oppmuntre folk med fritidsproblemer til å ødelegge dagen for folk som gjør et ærlig arbeid for å hjelpe andre.

 

Vi kan ikke tvinge dere til å "tenke så nestekjærlighets-aktig", men det ville faktisk ikke vært dumt om flere gjorde det.

 

Tråden stenges. Reaksjoner tas som vanlig på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...