Gå til innhold

Så nylig fear and loathing in las vegas

ftbllftbll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo egentlig en smaksak, som alt annet. Den er ganske spesiell.

Jeg synes den er fantastisk og liker den litt vindskeive og syke måten den er skrudd sammen på. Terry Gilliam sin syke fantasi blandet med Thompson sin historie kan nok være vanskelig å svelge for noen.

Lenke til kommentar

Dette er en film som du må nesten være i "humør" til å se. F.eks filmen The English Patient, mange mener den er helt sykt kjedelig, noe jeg skjønner til tider, men egentlig en ganske så dyp og meningsfull film om du gidder å gi den en sjanse.

Lenke til kommentar
Eyes, golf shoes og alligator + mikrofon (og andre rare replikker etc.)var det som gjorde filmen for meg. Selve handlingen brydde jeg meg mindre om.

Sovna 20 min inn i filmen de to første gangene. Forvirrende greier, men har sett filmen i sin helhet flere ganger nå. Herlig film!

Lenke til kommentar
Har hørt at den skulle være så sykt fantastisk, men jeg synes den var helt håpløs...

For et diskusjonsgrunnlag! Tenk om alle skulle lagd tråder hvor de skrev "[x] skulle være så bra, men er dårlig". Det hadde vært mye mer interessant om du skrev hvorfor du syns filmen var håpløs, så det gir oss andre litt mer kjøtt på beinet.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg den var helt meningsløs ("den skal jo være det") og uengasjerende, men det kan ha noe med at jeg synes at dop, Depp og depresjoner generelt er uinteressant. Kanskje jeg bare er lei av å se ham spille skrullinger, kanskje jeg ikke liker filmer som er visuellt eksperimentelle slik som denne og Natural Born Killers eller kanskje filmen bare blir litt for kul for meg. Jeg merker at jeg ikke forguder Hunter Thompson slik enkelte gjør (jeg er mer av en Tyler Durden-mann), så det skulle egentlig mye til for at jeg skulle like filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...