Rallare Svensson Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg har en sony ta-f40 liggende her, noen som har kjennskap? Ville satset på sony forsterkern. Den yter 2*50W (8ohm) og utklasserer dermed de fleste alternativene rent effektmessig. Og den ser faktisk ganske bra ut til å være så gammel Endret 11. mars 2008 av nisselue Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) hmm.. det viste jeg ikke men takk for svar da kan jeg bruke den da har jeg jo faktisk en del mer penger til høytalere og da.. om jeg går fra 1300 opp til et sted litt over 2000 kan jeg få noe mye bedre da? eller er det lite xtra og hente? f.eks CERWIN-VEGA VE-8F 2200 kr ? Endret 11. mars 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) VE-8 vil utnytte effekten bedre, og gi bedre bassrespons, men du utnytter knapt halvparten av potensialt til de høyttalerne med den forsterkeren, men det går jo an å oppgradere etterhvert. Etter det jeg har lagt merke til ved sammenligning, så har VE-8 litt klarere diskant også, nå er diskanten i VE-8 litt større enn i VE-5, så da blir det jo litt forskjell. Hvis den Sony forsterkeren gir 2x50 ekte watt, så kommer den og VE-8 til å rævspille Z-2300, på alle områder. Endret 12. mars 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå