Bizardo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Dette er kommentartråden til Crazy Slug Casemod Link til Prosjektet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nok et flott prosjekt fra Bizardo. Liker å følge med på de 'forseggjorte' prosjektene dine. Blir spennende og se ferdig resultat med HW Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Veldig morsomt konsept. Lykke til videre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nok et flott prosjekt av deg Bizardo. Gleder meg til å se denne på TG, stå på. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nok et veldig bra prosjekt! Skulle ønske jeg skulle på TG og kunne sett det der Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen må få tatt bilder av den på LAN'et og laste opp så vi andre kan få se litt av skjønnheten i all sin prakt. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 gidd itte skrive hvor du sitter henne på tg? skar se på dænna ja så slæpp je å leite Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Rad 22 sete 1 sitter jeg på, like ved der Partyshop pleier å være Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg kommer garantert bort for å kikke. Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Rad 22 sete 1 sitter jeg på, like ved der Partyshop pleier å være Var bortom deg i fjor å så stewie moddn din , er det ikke så og si samme plass du sitter i år som i fjor? Ganske imponert over arbeidet ditt , kommer bort en tur ja! Har med meg casemodden min og på tg i år ;D Endret 10. mars 2008 av Gromtallegs Lenke til kommentar
Fluffinator Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fy søren Bizardo, du er dyktig! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du må ikke finne på å selge Slug og Bender. Ta vare på dem. Det er jo kunst! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du må ikke finne på å selge Slug og Bender. Ta vare på dem. Det er jo kunst! Enig. Du kan ikke finne på å selge dem Fikk nesten lyst til å kjøpe dem for å ta vare på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå