Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper det kommer en patch snart fordi jeg har store problemmer med å få joine games. dette er veldig dårlig gjort av Ubisoft å gi ut et spill som det er så mange feil i. De burde hvertfall få ræva i gir snart.

 

Er spesielt rart ettersom de har hatt god tid på å finjustere det forrige spillet og gi det ut i ny pakke.

 

Men kanskje ikke egentlig så veldig rart ettersom det forrige spillet også var stappfullt av bugs ved release, noe de aldri helt fikset ved updates.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Liver opp denne tråden jeg. :) Helt i begynnelsen så hadde jeg lyddemper på våpene, men etter jeg gikk inn og endret til andre type våpen så har jeg ikke lyddemper lengre. Hvordan får jeg tilbake lyddemper?

 

Holder inne den blå knappen på 360 og velger å sette på lyddemper, på samme meny kan du velge mellom flerskudd og enkeltskudd på gunnern.

Lenke til kommentar

Har sett mange filmer på youtube av d. Ser veldig bra ut, å digger poengsystemet. D dere med marksman og d styret, og d at d man gjør i sp delen har mye og si for mp. For eksempel at man kan komme opp i rank mens man spiller i sp delen og at man kan låse opp våpen i singelplayeren som man kan bruke i multiplayeren :D Genialt system :p

 

Edit: Leif

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...