rosaemil Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg håper det kommer en patch snart fordi jeg har store problemmer med å få joine games. dette er veldig dårlig gjort av Ubisoft å gi ut et spill som det er så mange feil i. De burde hvertfall få ræva i gir snart. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 noen som spiller dette på x360? har bare 3 på lista mi som spiller atm.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Spiller jeg, spiller jeg. GT: Maury Kensei Lenke til kommentar
SniperWill Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis det er noen flere som er interesert i å lage RSV2 klan? gå på: Guild/klandiskusjon og rekruttering, der finner dere mer om rekruteringen Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg håper det kommer en patch snart fordi jeg har store problemmer med å få joine games. dette er veldig dårlig gjort av Ubisoft å gi ut et spill som det er så mange feil i. De burde hvertfall få ræva i gir snart. Er spesielt rart ettersom de har hatt god tid på å finjustere det forrige spillet og gi det ut i ny pakke. Men kanskje ikke egentlig så veldig rart ettersom det forrige spillet også var stappfullt av bugs ved release, noe de aldri helt fikset ved updates. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Liver opp denne tråden jeg. Helt i begynnelsen så hadde jeg lyddemper på våpene, men etter jeg gikk inn og endret til andre type våpen så har jeg ikke lyddemper lengre. Hvordan får jeg tilbake lyddemper? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har tenkt å skaffe meg RSV2 til jul, ser folk klager masse på online problemer og slikt i tråden, men d e jo evig lenge siden. Så er alt ordnet no? Å e d fortsatt mange her som spiller d? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Liver opp denne tråden jeg. Helt i begynnelsen så hadde jeg lyddemper på våpene, men etter jeg gikk inn og endret til andre type våpen så har jeg ikke lyddemper lengre. Hvordan får jeg tilbake lyddemper? Holder inne den blå knappen på 360 og velger å sette på lyddemper, på samme meny kan du velge mellom flerskudd og enkeltskudd på gunnern. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Glemte og si at jeg spiller PC-versjonen, ellers takk! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har d kommet en patch som har fikset online problemene på ps3'en? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Digg Fortsatt mange her som spiller? Edit: Ikkje d nei.. Jaja. Skal ha d uansett Endret 1. desember 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bestilte det i dag. Det blir sunt for meg å bli eid av en på 13, eller hva det nå er du er! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bestilte det i dag. Det blir sunt for meg å bli eid av en på 13, eller hva det nå er du er! Ka får deg til å tro at eg e 13? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan er dette spillet online? Vurderer veldig om jeg skal bestille det jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 1eren var veldig bra, 2eren virker egentlig helt likt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Har sett mange filmer på youtube av d. Ser veldig bra ut, å digger poengsystemet. D dere med marksman og d styret, og d at d man gjør i sp delen har mye og si for mp. For eksempel at man kan komme opp i rank mens man spiller i sp delen og at man kan låse opp våpen i singelplayeren som man kan bruke i multiplayeren Genialt system Edit: Leif Endret 2. desember 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
att Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Bump! Noen som spiller dette online på PS3 ? Endret 26. juli 2009 av att Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Irriterte meg i grunn veldig over at man må spille for å unlocke våpen og utstyr. Endte opp med at jeg aldri fikk de våpnene som virkelig var verdt å ha før jeg hadde rundet det. Lenke til kommentar
att Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, ser den. Men samtidig tar det ikke SÅ lang tid å unlocke samtlige våpen, da. Går kjappest ved å spille "Team Leader" online. Er iallefall sykt fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå