Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det ser ut som de fleste kan det, team leader var veldig kjedelig måte å gjøre det på, så jeg spillte sammen med noen venner og greide å ranke opp fort. og den andre er grei når man spiller alene: 2 bane Ambush: I det du gir ordre om å desarmere bomben må du være ved siden av han som gjør det (til høyre), i det han snakker så får du han andre til å kaste en granat mot døren, så snur du deg rundt ser opp andre etasje til venstre for gunneren der dukker det opp masse folk du kan skyte ned etter hverandre.

Noe du må passe på er å vere nærme han som desarmerer bomben [hvis ikke forsetter spillet videret og du blir ferdig med banen! og sørg for å ha med to Light Machine gun får xp fortere!

 

men heldig hvis var det bra at jeg ikke fikk vite om disse måtene før jeg var i lieutenant colonel, ellers ville jeg ikke ha blitt noe god!

Endret av SniperWill
Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg å stige i gradene uten å ty til juks/exploits, dvs ved å spille spillet slik det åpenbart er MENT at det skal spilles fra utviklernes side.

 

Vil helst føle at jeg faktisk har gjort meg fortjent til ranken jeg har i stedet for å trikse den til meg på "uærlig" vis. :cool:

Lenke til kommentar

jeg er helt enig med å ranke opp på ærlig vis, haddet det ikke vært for att jeg mistet all ranken etter jeg kom i Warrant officer, jeg måtte begynne på nytt og etter jeg kom i lieutenant colonel ble jeg litt lei så jeg begynnte med det, men ellers har jeg greid meg bra

 

Og for å skifte camo på utstyret må du trykke på firkant for å velge!

 

Noen som har lyst til bli med å lage en klan? (Gi meg beskjed)

Endret av SniperWill
Lenke til kommentar
Selv har jeg knall hvit farge på både armor og klær, for å minke sjansene for at andre på mitt eget lag skyter meg ved et uhell i Terrorist Hunt coop. Fyren min ser jo på trynet ut, men man ser hvor han er i allefall. :p

Samma her. Det liksom om å gjøre å se verst mulig ut. :wee:

Dessuten er det ingen ordentlig fete camo´s, så da blir det det grelleste man finner!

Lenke til kommentar
jeg er med å lage klan jeg, jeg added deg i går sniperwill

det er bra, så snart jeg er ferdig på jobb logger jeg meg på, så kan vi komme med ideer og strategier til klanen osv.

Hvis det er noen flere som vil være med på dette så si i fra eller kan adde meg på PSN. PS: hvor mange venner kan man ha i totalt på PS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...