Tor Rasmussen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hmmm... Advarsel !? Jeg tenkte at trynet på duden jeg styrer trengte en liten oppgradering. Jeg tok på reset face, og gav ham litt camo i trynet. Resultat = mistet alle Experience points jeg har opparbeidet meg. Ble satt på start rank igjen. Dette kunne jeg vel fått en liten advarsel om før jeg gjorde. Da hadde jeg aldri gjort det. Endret 30. mars 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Det har jeg gjort flere ganger, og ranken skal ikke bli nullstilt så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har lest om flere som har fått nullstilt experience points / rank i spillet uten noen åpenbar logisk grunn, så det er nok noen plagsomme bugs/feil som forårsaker dette fra tid til annen. Får håpe de fikser det i neste patch. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilke våpen liker dere best? Selv har jeg sansen for MP5 med silencer i bygninger osv..gleder meg til jeg får P90 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er fan av SCAR ettellerannet jeg. Og Hagla er fin å ha PS3'en kom i går, og typen har satt den opp til meg på soverommet . Det er digg for da har han ingenting han skulle sagt dersom jeg sitter og spiller hele dagen. Så lenge huset er rent og middagen blir servert Surt at jeg ikke fikk tatt vare på gamesavesene fra forrige ps3'en min. Nå må jeg begynne på nytt med alt.. Menmen .. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Foretrekker FNC, L85A2 og MP5N jeg, de er utrolig chille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har spilt gjennom hele spillet på realistic, uten å få achievementen. Sykt irriterende. På hver eneste level er det krysset av på at jeg har spilt gjennom på realistic. Så har jeg heller ikke fått private-achievementen. Irriterende ^^ Hvordan lager man en custom camo forresten? :] Ser at det også er en achievement. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har spilt gjennom hele spillet på realistic, uten å få achievementen.Sykt irriterende. På hver eneste level er det krysset av på at jeg har spilt gjennom på realistic. Så har jeg heller ikke fått private-achievementen. Irriterende ^^ Hvordan lager man en custom camo forresten? :] Ser at det også er en achievement. Samme skjedde med meg, begynte bare spillet på nytt og etter første brett poppa ach. pointen inn, 75G Custom Camo får du kun laget når du er høyest rank, noe som tar lang tid å komme til Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 AK-47 med laser sight, Aug Para og M8 er mine favoritter. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Flere som får "Game session no longer available" på onlinekamper (PS3)? Jeg fikk det til og med da jeg spilte rundt kl. 12 i dag. Kommer greit inn på kamper, men spiller kanskje bare halve runden, så er det på hue og ræva ut igjen. Begynner å bli L.E.I. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har ingen slike problemer. Say hello to Mr. Elite! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har ikke opplevd noen problemer i dag jeg heller, men har jo bare spilt 4-5 runder på rad på en og samme server da. Spilte coop terroristhunt på en onlineserver jeg joinet rundt klokken 4 i ettermiddag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde ingen problemer i dag, men tror jeg "lagger" litt siden jeg benytter meg av trådløs nett-tilkobling... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som er med på terroristhønting en dag da? Tror jeg skal ha bra nok linje til å hoste for noen. Eller er det kun to-spiller på terroristhønt? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Max på terrorist hunt er 4. Lenke til kommentar
SniperWill Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hallois, jeg er en veldig ivrig spiller på RSV2 og for tiden har jeg hvert sammen med en Australsk clan, men nå er jeg mer interesert i å komme i en norsk klan. jeg er snart oppe i Elite og har ikke så menge norske venner på PS3 den eneste er Kimmag og en till, og nå er jeg veldig iteresert i å lagen en klan med flere norske spillere eller bli med en. Noen som kan hjelpe eller blir med på dette? PS: jeg hvet om noen måter å ranke opp utrolig fort på, fikk ikke vite det før jeg var i lieutenant colonel!!! Endret 7. april 2008 av SniperWill Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det passer meg bra, for jeg er lieutenant colonel nå Del gjerne hvis du har noen gode råd. Jeg har kjeda meg ihjel med å kun spille offline hele helgen, fordi leverandøren ikke klarte å levere internett i helga Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har ingen slike problemer. Say hello to Mr. Elite! Boss Master Method? Eller er du en av de få som faktisk har blitt Elite legit? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Er det andre gode rankemetoder bortsett fra Team leader og XP glitchen? Vil gjerne høre om dem Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg har ingen slike problemer. Say hello to Mr. Elite! Boss Master Method? Eller er du en av de få som faktisk har blitt Elite legit? Jeg har ikke glitchet på Ambush nei. Før onlinen begynte å fungere spilte jeg coop-story 2 ganger med QuReX og 2 ganger selv på realistic. Så når online begynte å fungere spilte jeg bare Team Leader på CQB, Streets og Presidio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå