Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Kjøpte dette i går, og må si jeg verken er fornøyd eller misfornøyd. Synes single-playern fort ble kjedelig. Cover, titte frem, og drep folka som står der før du går videre til neste hjørne og gjentar. Spilte 1'ern (remember me, Tharos? ^^ ), og hadde det dritgøy online med den klanen som en gang eksisterte. Jeg må si at det eneste som er forbedret fra 1'ern er Sprint funksjonen og LITT forbedret grafikk(online). Menmen, jeg elsker gameplayet i RSV så det blir en del spilling fordet.

 

Har merket at vi begynner å få problemer med online-delen når Amerika våkner til liv. Har spilt uten noe som helst problem i dag, men det varer vel ikke mye lenger.

 

Legg meg til om noen ønsker(se sig) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. Det var en del av oss fra AW som gikk ut å lagde ATB. Bla. Xenphon (leder), SB-Trip, Vidunder, Snow, Qurex, Pentum, Cern...og noen fler. Vi valgte å gå internasjonalt for ikke lenge siden og vi er vel oppe i 20 members nå tror jeg(noen par utenlandske). Mesteparten har gått lei CoD, så det blir vel RSV for fullt så fort serverne er fiksa.

 

EDIT: Sorry for OT ^^

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

 

feilposta nei, dette er Rainbow six for ps3. Nå har ikke jeg spillet da , så why should I care.

 

Jeg har hørt at dette ikke er verdt å kjøp. Mye som er likt, men Cod 4 begynner å bli litt kjipt. Er mye mer fan av GRAW serien, konge med taktisk og ikke hektisk ;)

Lenke til kommentar

Har PS3-utgaven, og i kveld har jeg klart å joine samtlige kamper jeg har prøvd å joine, dvs 5-6 stk på rad. Har ikke hatt problemer med lagg eller noe sånt heller. Tidligere var dette helt utenkelig, for da klarte jeg nesten aldri å joine noe som helst, pluss at det lagget fryktelig mye de få gangene jeg faktisk klarte å komme inn på en server.

 

Betyr dette at de endelig har klart å fikse onlineproblemene på PS3-utgaven nå, eller er det bare jeg som har vært heldig eller noe sånt?

 

Noen andre her med PS3-utgaven som har erfart lignende forbedringer?

Lenke til kommentar
Har PS3-utgaven, og i kveld har jeg klart å joine samtlige kamper jeg har prøvd å joine, dvs 5-6 stk på rad. Har ikke hatt problemer med lagg eller noe sånt heller. Tidligere var dette helt utenkelig, for da klarte jeg nesten aldri å joine noe som helst, pluss at det lagget fryktelig mye de få gangene jeg faktisk klarte å komme inn på en server.

 

Betyr dette at de endelig har klart å fikse onlineproblemene på PS3-utgaven nå, eller er det bare jeg som har vært heldig eller noe sånt?

 

Noen andre her med PS3-utgaven som har erfart lignende forbedringer?

 

 

jojo har forbedret seg utroliiiig mye, men får fortsatt problemer om natten! er greit tidlig om dagen da alle i USA sover og sånt, men når de står opp og tar på maskinen, så er det litt stress av og til :p

Lenke til kommentar

ja må ikke glemme de!

 

På xbox360 sine ikke-trådløse headset hadde vi en fryktelig grei bryter som gjorde at jeg kunne slå av mic'en når jeg ønsket, slik at jeg kunne kommunisere med irl-folkene i huset uten å skape irritasjon. Noen tips til et lignende headset jeg kan kjøpe og bruke til ps3?

 

Litt kjipt å hysje med typen fordi jeg sitter å spiller liksom.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt folk klart og tydelig på enkelte servere (PS3-utgaven), så det KAN fungere helt fint hvis folk tar seg bryet med å bruke en egnet mikrofonen på riktig måte, samt å snakke tydelig i stedet for å sitte og mumle.

 

Dessverre ikke så mange som gidder å ta seg bryet med dette virker det som, og da blir jo resultatet deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...