Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi beklager at der er opstået disse problemer, der arbejdes hård for at løse dem hurtig. På RB6V2 officielle forum (http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/1991064316), bliver der skrevet følgende:

 

“We are aware that some of you currently experience connection problems on PS3 network. Our first analysis indicates that it may come from network configuration and settings. We will provide a full solution in the coming days.”

 

Og i forhold til Xbox360 problemerne skrives der:

We know this problem exist, we have the solution and it will be fixed in the next game update, soon.

 

I kan følge med i udviklingen på RB6V2 officielle forum.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig å fått samlet en gjeng nordmenn og spilt dette online sammen. Når man spiller med random folk er det liksom ikke like artig som når man har folk man kjenner til. Da jeg spilte G.R.A.W var det en hel haug med folk , og man møtte alltid på ett par uansett når man logget seg på.

 

PS3'en min reiser i dag, og jeg får ikke ny før tidligst om en uke, men i mellomtiden hadde jeg blitt glad om folk sendte venneforespørsler til meg =)

Lenke til kommentar
...

Bra Ubisoft er klar over problemene, men jeg må ærlig talt si at det er på grensa til hårreisende å gi ut et spill med så store problemer online. Spesielt siden dette er en oppfølger til et nesten identisk spill (online). Får håpe det blir fikset snart.

 

 

Norske kamper høres bra ut L_C. Jeg har en kamerat som snart kjøper det også, så det burde la seg gjøre å få samlet noen norske troll.

Lenke til kommentar
...

Bra Ubisoft er klar over problemene, men jeg må ærlig talt si at det er på grensa til hårreisende å gi ut et spill med så store problemer online. Spesielt siden dette er en oppfølger til et nesten identisk spill (online). Får håpe det blir fikset snart.

Enig! Hvordan er dette overhode mulig? Har ikke nubiesoft en gang sjekket online delen og hvordan den funker på PS3? Latterlig ass... :(

Lenke til kommentar

Du kan ha rett i det, L_C. Men jeg vil si det er skuffende mtp. at Vegas 2 har såpass lik online-modus som nr. 1. Noe må dem da ha lært i løpet av de månedene det spillet har vært ute. :hmm:

Men som du sier, så lenge dem erkjenner problemet og prøver å fikse det, er jeg en fornøyd soldat. (Med digre blå øyne, hvitt ansikt og en slags sprekk som munn. :D )

Lenke til kommentar

Det fungerer mye bedre for meg i dag enn tidligere dager. Fikk spilt sammenhengende i 45 min. Utroolig morsomt online :)

EDIT: blir fortsatt disconnected, kanskje pga høyere belastning pga flere amerikanske gamere online.

Endret av -gl1n-
Lenke til kommentar
Hm, jeg ser plutselig nå at jeg får UPnP: Not available på PS3 connection test. Kan det gi meg problemer med onlinespilling?

UPnP automatisk åpner nødvendige porter i routeren din. Sjekk din NAT type først, folk har klaget over at den nyeste ps3 firmwaren hargjort at de har falt fra NAT2 til NAT3.

Lenke til kommentar
Nat2 fremdeles.....

 

Hoa! Der fikk jeg UPnP gitt. Satte PS3 i DMZ. Kanskje ikke den beste metoden, men så lenge det fungerer... :)

 

ønsker jeg kunen sette ps3 i DMZ, men jeg har en vanlig ruter fra Telenor, som ikke er trådløs, så jeg må også ha en ruter i tillegg som er trådløs.. så tror ikke det går å sette ps3 i DMZ, og er utrolig stress med å forwarde ports og gjennom to ruter.. vet dere noe om dette og om det går an å sette ps3 i dmz og sånt selvom det er to ruter jeg bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...