Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Enig med mye du sier der, Lakus, karakteren inkluderad. Det føles mer som R6: Vegas 1.1. Og den 0.1 kommer av løpeknappen. Alt annet er klin likt forgjengeren.

Når det er sagt, jeg tror da det blir noen timer med moro dette, og gleder meg til å spille co-op med en kamerat. Jeg tror vi kommer til å sette igjen de to "datakarene" et sted og spille igjennom uten deres hjelp. AI-en deres var lite imponerende på singleplayer i hvert fall.

 

Edit Paff: Herrejemini, lagde meg nettopp customtryne på soldaten med Eyetoy. Resultatet ble mildt sagt skrekkelig jævlig. Håper virkelig det vises online!

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med mye du sier der, Lakus, karakteren inkluderad. Det føles mer som R6: Vegas 1.1. Og den 0.1 kommer av løpeknappen. Alt annet er klin likt forgjengeren.

Når det er sagt, jeg tror da det blir noen timer med moro dette, og gleder meg til å spille co-op med en kamerat. Jeg tror vi kommer til å sette igjen de to "datakarene" et sted og spille igjennom uten deres hjelp. AI-en deres var lite imponerende på singleplayer i hvert fall.

 

Edit Paff: Herrejemini, lagde meg nettopp customtryne på soldaten med Eyetoy. Resultatet ble mildt sagt skrekkelig jævlig. Håper virkelig det vises online!

WTF KAN MAN DET?! HVordan da :O!?

Lenke til kommentar

Jeg likte tom clancy GRAW i sin tid, men var ikke helt fornøyd med las vegas 1 da det kom. Jeg ble derfor positivt overrasket over las vegas 2 da jeg kjøpte det på lørdag pga. lite å gjøre i påsken.

 

Nå har jeg bare spilt singleplayer og splitscreen, men jeg liker det veldig godt. Ser at jeg ikke er alene om å ikke få til online-delen. Bra for meg, for da er det i alle fall ikke innstillingene mine det er noe i veien med, og så satser vi på at det blir ordna snart :)

 

Hvis noen vil spille når det er fikset, legg meg til. Linne85

Lenke til kommentar
nei ikke noe patch ennå.. men single player delen er bare helt utrolig... dette spillet var verdt 500 for meg bare for single player. online kan jeg godt spille litt av når det funker med en patch, men wow! elsker dette spillet :)

For meg var singelplayer delen ikke verdt pengene. Men når Ubi$oft får fikset online delen som ikke fungerer for omtrent noen PS3 eiere blir det en annen sak.

Lenke til kommentar

Tharos, hele Amerika sliter med det samme så det er ikke bare oss.

 

L_C, du kan joine ved å gå innpå community fra Rainbow Six Vegas menyen. Trykk på trekant der og det kommer opp. Så velger du view invite, så kan du joine. Vis du spiller på en PS3 kan jeg vel nesten garantere deg at du ikke får joiner pga server problemene våres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...