Tharos. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Enig med mye du sier der, Lakus, karakteren inkluderad. Det føles mer som R6: Vegas 1.1. Og den 0.1 kommer av løpeknappen. Alt annet er klin likt forgjengeren. Når det er sagt, jeg tror da det blir noen timer med moro dette, og gleder meg til å spille co-op med en kamerat. Jeg tror vi kommer til å sette igjen de to "datakarene" et sted og spille igjennom uten deres hjelp. AI-en deres var lite imponerende på singleplayer i hvert fall. Edit Paff: Herrejemini, lagde meg nettopp customtryne på soldaten med Eyetoy. Resultatet ble mildt sagt skrekkelig jævlig. Håper virkelig det vises online! Endret 20. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har ikke like store problemer i dag online som i går. Har fått joinet mye mer i dag. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Enig med mye du sier der, Lakus, karakteren inkluderad. Det føles mer som R6: Vegas 1.1. Og den 0.1 kommer av løpeknappen. Alt annet er klin likt forgjengeren.Når det er sagt, jeg tror da det blir noen timer med moro dette, og gleder meg til å spille co-op med en kamerat. Jeg tror vi kommer til å sette igjen de to "datakarene" et sted og spille igjennom uten deres hjelp. AI-en deres var lite imponerende på singleplayer i hvert fall. Edit Paff: Herrejemini, lagde meg nettopp customtryne på soldaten med Eyetoy. Resultatet ble mildt sagt skrekkelig jævlig. Håper virkelig det vises online! WTF KAN MAN DET?! HVordan da :O!? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Husker ikke hva det heter, men der du forandrer ansiktet på soldaten (fra hovedmenyen). Om du allerede har gjort forandringer, må du sikkert velge reset etellerannet. Det kan ta skikkelig lang tid, så ikke ha hastverk. Endret 20. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Her er det en enorm diskusjon med en stor frustrasjon... http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1.../6031001346/p/5 Det er det offisielle forumet til Rainbow Six Vegas. Håper Ubisoft jobber med en patch og at den kommer så fort som mulig! Hadde tenkt til å kose meg med spillet i påska jeg men ser ikke lyst ut! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk for mange fine tilbakemeldinger, hadde det spillet i sikte men med så mye problemer som spesielt PS3 versjonen har så lar jeg dette spillet passere. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er online-delens problemer blitt noe bedre? Skal kjøpe meg et nytt spill, og vurderer RSV2. Men om online-delen ikke fungerer plettfritt blir det nok noe annet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 nei ikke noe patch ennå.. men single player delen er bare helt utrolig... dette spillet var verdt 500 for meg bare for single player. online kan jeg godt spille litt av når det funker med en patch, men wow! elsker dette spillet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg likte tom clancy GRAW i sin tid, men var ikke helt fornøyd med las vegas 1 da det kom. Jeg ble derfor positivt overrasket over las vegas 2 da jeg kjøpte det på lørdag pga. lite å gjøre i påsken. Nå har jeg bare spilt singleplayer og splitscreen, men jeg liker det veldig godt. Ser at jeg ikke er alene om å ikke få til online-delen. Bra for meg, for da er det i alle fall ikke innstillingene mine det er noe i veien med, og så satser vi på at det blir ordna snart Hvis noen vil spille når det er fikset, legg meg til. Linne85 Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 nei ikke noe patch ennå.. men single player delen er bare helt utrolig... dette spillet var verdt 500 for meg bare for single player. online kan jeg godt spille litt av når det funker med en patch, men wow! elsker dette spillet For meg var singelplayer delen ikke verdt pengene. Men når Ubi$oft får fikset online delen som ikke fungerer for omtrent noen PS3 eiere blir det en annen sak. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://www.joystiq.com/2008/03/23/ps3-rain...-online-snafus/ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Forsøkte å spille deathmatch online nå. Jeg ELSKER online-delen! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Uff, jeg sliter så inni gampræva med å komme inn på kampene. Har kommet inn kanskje 1/20 ganger... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hos meg går det ca 1/5 ganger, men da må jeg skynde meg med en gang jeg har søkt frem alternativene... Noen som vet hvordan man joiner en venn? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tharos, hele Amerika sliter med det samme så det er ikke bare oss. L_C, du kan joine ved å gå innpå community fra Rainbow Six Vegas menyen. Trykk på trekant der og det kommer opp. Så velger du view invite, så kan du joine. Vis du spiller på en PS3 kan jeg vel nesten garantere deg at du ikke får joiner pga server problemene våres. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Uff, jeg sliter så inni gampræva med å komme inn på kampene. Har kommet inn kanskje 1/20 ganger... Er det på PS3 dere sliter? Det fungerer hvertfall alltid på xbox live... Ikke trøbbel en eneste gang nå i påsken... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Huff, en skulle tro dem hadde lært litt "nett-programmering" av originalen, men nei da. Noen som er med på et lukket game en gang da? Det må da for pøkken fungere. Edit Jensen: PSN-navnet ditt fungerte ikke, L_C. Endret 24. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Huff, en skulle tro dem hadde lært litt "nett-programmering" av originalen, men nei da.Noen som er med på et lukket game en gang da? Det må da for pøkken fungere. Edit Jensen: PSN-navnet ditt fungerte ikke, L_C. Hva var ditt psn navn da, så kan jeg legge til deg? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ich bin Tharos. Huhei, jeg klarte faktisk å spille to kamper i kveld. Ble selvsagt kasta ut, før noen av kampene ble ferdig, men... Gøygøygøy så lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå